• پنجشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402022818158
  • خبرنگار : 71518

پاسخ معاون پرسپولیس و سازمان لیگ به انتقاد مدیرعامل نساجی

پاسخ معاون پرسپولیس و سازمان لیگ به انتقاد مدیرعامل نساجی

معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادهای مدیرعامل نساجی به حضور تماشاگران پرسپولیس در جایگاه تماشاگران تیم میزبان گفت: ما مهمان هستیم و به میزبانی کاری نداریم. دست ما نیست چه تعداد هوادار وارد شود و باید مسئولان اجرایی فکری کنند.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: بالاخره به آخرین بازی لیگ رسیدیم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند اول با تن سالم وارد زمین و بدون مصدومیت از زمین خارج شوند. دوم اینکه با کسب نتیجه خوب، قهرمان لیگ شویم تا هواداران خود را شاد کنیم.

متاسفم نمی‌توانیم میزبان هوادارن بیشتر باشیم

او درباره پر شدن سریع ظرفیت ورزشگاه وطنی نیز گفت: ما از ساعت ۱۲ و نیم در ورزشگاه بودیم و تقریبا از اولین لحظات باز شدن درها، ورزشگاه پر شد و متاسفیم که بیشتر از این نمی‌شود میزبان هواداران پر شمار خود باشیم. ظاهر ۶ هزار بلیت فروخته شده است و تعداد زیادی هوادار آمده‌اند. حیف این هوادار است که نمی‌توانند از نزدیک بازی را تماشا کنند. 

ببینید

ورود تماشاگران به ورزشگاه دست ما نیست

محمدی درباره اعتراض‌های ایزد سیف‌الله‌پور به بیرون ماندن تماشاگران نساجی نیز گفت: ما مهمان هستیم و به میزبانی کاری نداریم. دست ما نیست و باید از آقای سیف‌الله‌پور هم تشکر کنیم بابت این میزبانی. دست ما نیست چه تعداد هوادار وارد شود و باید مسئولان اجرایی فکری کنند.

بیشتر بخوانید

او در پایان افزود: امیدوارم بازی خوب و با پیروزی برای ما همراه باشد. در آن زمان راجع به قهرمانی هم صحبت می‌کنیم. 

سازمان لیگ: ادعای مدیرعامل نساجی را بررسی می‌کنیم

به گزارش ایسنا، حجت‌الله بهمنی، مدیرروابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد حضور تماشاگران دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، اظهار کرد: در سامانه بلیت‌فروشی لحاظ کردیم که هر کسی قصد دارد در جایگاه مربوط به هوادران نساجی بنشیند حتما باید از قبل بلیت را تهیه کرده باشند تا طرفداران هر تیم بتوانند در جایگاه خود قرار بگیرند و سازمان لیگ تا زمانی که تاییدیه مدیرعامل نساجی را اخذ نکرد، سامانه بلیت فروشی باز نشد.

از مسئولان امنیتی سوال بپرسید!

وی در مورد اینکه چگونه تماشاگران بدون بلیت وارد ورزشگاه‌ شده‌اند؟ بیان کرد: نمی‌دانم تماشاگران دارای بلیت بوده‌اند یا بدون بلیت وارد شده اند اما مسئول ورود تماشاگران به ورزشگاه، مسئولان امنیتی هستند و باید از مسئولان امنیتی سوال پرسید که هواداران با بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند یا بدون بلیت توانسته‌اند به ورزشگاه راه پیدا کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در مورد اینکه مدیرعامل نساجی اعلام کرده تا زمانی که هواداران پرسپولیس از جایگاه نساجی خارج نشوند، اجازه برگزاری بازی داده نمی‌شود، تصریح کرد: باید با مسئولان امنیتی صحبت کنیم ببینیم که آیا این تماشاگران بلیت داشته‌اند یا خیر؟ حتی درخواست‌های نساجی در مورد اینکه ۵۵۰۰ بلیت اختصاص یافته به میزبان توسط هواداران این تیم خریداری شود در سامانه بلیت‌فروشی لحاظ شد و کسانی که توانسته‌اند بلیت نساجی را در سامانه خریداری کنند، قبلا بلیت مسابقات نساجی را خریداری کرده‌اند و این موضوع به عنوان یک پیش‌ شرط لحاظ شده است.

در حال بررسی هستیم

بهمنی در واکنش به اظهارات تند مدیرعامل نساجی، عنوان کرد: بله وی معتقد است یک عده‌ای بدون بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند که در حال بررسی موضوع هستیم. نساجی میزبان است و مسئولان ورزشگاه، مسئول ورود و خروج تماشاگران هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha