علاءالدین ازوجی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح نحوه ارزیابی عملکرد و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی استان تهران گفت: ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی یکی از ماموریتهای اصلی این سازمان است که در قانون پیش بینی شده و بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی هر دستگاه، سنجیده میشود.
وی افزود: در حوزه شاخصهای عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهرهوری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخصهای اختصاصی نیز وظایف و ماموریتهای هر یک از دستگاهها به صورت جداگانه بررسی میشود.
وی ادامه داد: تمامی دستگاههای اجرایی باید به سامانه سنجش رضایتمندی مردم از کارکنان دولت متصل شوند و نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم از طریق این سامانه مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت. در حقیقت هدف اصلی از اجرای این طرح مشارکت مردم در اقدامات دولت برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات دولتی است.
رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران تاکید کرد: در سامانه سنجش رضایتمندی مردم که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور رصد میشود، برای تمامی کارکنان دولت شناسه دو بُعدی تعریف شده که از طریق نرم افزار تلفن همراه، امکان ثبت نظر اعم از تشکر و یا شکایت فراهم میشود.
انتهای پیام
نظرات