• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402022013113
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد:

تعهد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی استان سمنان برای احیای کارخانه بزرگ پاکریس

تعهد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی استان سمنان برای احیای کارخانه بزرگ پاکریس

ایسنا/سمنان  استاندار سمنان از تلاش این استان برای احیای کارخانه بزرگ پاکریس خبر داد و گفت: در همین راستا در صدد تامین ۱۰۰۰ میلیارد تومان سهم استان برای احداث این واحد بزرگ صنعتی هستیم.

سیدمحمدرضا هاشمی 20 اردیبهشت ماه در شست بررسی وضعیت کارخانه در حال احداث ایران تایر در شهرستان مهدیشهر با اشاره به احیای کارخانه پاکریس در مهدیشهر اظهار کرد: با موافقت بنیاد مستصفین در خصوص راه اندازی مجموعه ایران تایر در مهدیشهر، کار با سرعت در حال پیشروی است.
این مقام ارشد استانی از تلاش برای راه اندازی این واحد صنعتی خبر داد و گفت: به منظور رفع مشکلات این مجموعه در حال احداث بزودی اولین نشست تخصصی و راهبردی خود را با مدیر عامل بانک ملت کشور به انجام خواهیم رساند تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان سهم استان برای این کارخانه را تامین کنیم. 

استاندار سمنان اضافه کرد: در سفر امروز دکتر فتاح، ۳۰ میلبارد تومان برای ساخت مسکن محرومان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تخصیص یافت. 

وی با اشاره به ظرفیت بالای این استان در حوزه دامپروری گفت: استان سمنان به معنای واقعی قطب دامپروری است و طولانی ترین مسیر ایل عشایری در استان سمنان وجود دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: بیش از ۱۱۰ هزار تُن محصولات کشاورزی، میوه و پسته سالانه در استان سمنان تولید می شود.

وی از سمنان به عنوان استانی با ظرفیت های متنوع گردشگری نام برد و افزود: در بحث گردشگری، ۸۹۶ اثر ثبت شده در استان سمنان وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: همچنین استان سمنان با سطح سواد ۱.۷ درصدی بالاتر از کشور، استانی دانشگاهی است.

وی با اشاره به پتانسیل های مختلف استان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی های مردم استان و فرصت های بیشمار این استان نشان از ظرفیت های عظیم‌ این خطه از کشور است.هاشمی همچنین گفت: تا کنون 10 هزار فقره وام ۱۵ میلیون تومانی از محل سفر رئیس جمهور به مردم استان اعطاء شده است.‌

استاندار سمنان افزود: بالغ بر ۱۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha