• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402022012687
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت‌های ملی است

پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت‌های ملی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیازمند حمایت‌های ملی است و اعتبار آن باید در سطوح مختلف پیگیری شود.

«جهانگیر شاهینی» امروز در بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان افزود: یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس مکان‌های مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و نقش مهمی در انتقال این فرهنگ به نسل جوان دارند.

وی اظهارکرد: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پیشتاز در دوران دفاع مقدس بوده و نسبت به جمعیت بیشترین اعزام رزمنده را به جبهه‌های نبرد داشته است که این موضوع اهمیت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را دوچندان کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: احداث موزه دفاع مقدس در این استان، حرکت فرهنگی ارزشمندی است که برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت شروع شده است.

شاهینی تصریح کرد: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و از پروژه‌های بزرگی است که نیازمند حمایت‌های ملی است و باید در سطوح مختلف پیگیری کنیم تا این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: لازم است اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برآورد دقیقی از پروژه و میزان اعتبار مورد نیاز آن ارائه دهد تا برای تأمین اعتبار آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۳۰۰ میلیون تومان به دانشنامه دفاع مقدس این استان تخصیص یافت.

پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» در بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس افزود: عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سال ۱۴۰۰ شروع شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در دو طبقه و در فازهای متعدد تعریف شده است، اظهارکرد: تاکنون حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هم از محل اعتبارات استانی و هم اعتبارات متمم سفر اول رئیس‌جمهور به این پروژه اختصاص یافته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم در سفر دوم رئیس‌جمهور اعتبار خوبی پیش‌بینی شود که تا سال ۱۴۰۳ از این پروژه مهم فرهنگی بهره‌برداری شود.

به گزارش ایسنا، آسمند با بیان اینکه پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان هم‌اکنون حدود ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل فازهای اول و دوم این پروژه نیاز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha