• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402021912029
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل:

رتبه‌بندی شهرداری‌های استان اردبیل با حساسیت لازم انجام می‌شود

رتبه‌بندی شهرداری‌های استان اردبیل با حساسیت لازم انجام می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل از ارزیابی برای رتبه‌بندی شهرداری‌های استان در سال جاری خبر داد.

یعقوب هاشمی در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه در سال جدید شاخص های عملکردی وزارت کشور و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به کلیه شهرداری های استان اردبیل ابلاغ شده است، گفت: ارزیابی برای رتبه بندی شهرداری های استان طبق موارد اعلامی انجام خواهد شد.

وی از انجام فرآیند ارزیابی شهرداری ها با نهایت حساسیت و توجه خبر داد و افزود: ارزیابی شوراهای اسلامی شهرها توسط شورای اسلامی استان اردبیل انجام شد.

هاشمی جذب اعتبارات دولتی، ارتقاء درجه، نظارت بر انجام حسابرسی، تلاش برای بهره مندی از سیستم بانکی کشور برای دریافت تسهیلات جهت پیشبرد پروژه های شهرداری ها را از جمله شاخص های ارزیابی عنوان کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم برای خدمات بیشتر به هم استانی ها این شاخص ها را افزایش دهیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بیان کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ از طریق سازمان شهرداری ها و امور مالیاتی کشور جذب و در اختیار شهرداری های استان قرار گرفت.

هاشمی اظهار کرد: طی مکاتباتی که با کلیه شهرداری های استان داشتیم چارت سازمانی، وضعیت نیروهای اداری و کمبود پرسنل احصاء و برای ساماندهی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز با کسب مجوز از وزارت کشور و از طریق مراحل قانونی اقدام به جذب نیروی درخواستی آنها خواهیم کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل از پیگیری این دفتر برای اتمام پروژه های نیمه تمام روناک، مبل شهر، ساختمان خدماتی شهرداری، انتقال آهن فروشان و سایر پروژه‌ها خبر داد و اضافه کرد: در نمایشگاه بین المللی گردشگری غرفه ای به شهرداری ها اختصاص یافت که ۱۸ شهرداری با بسته کامل پروژه های مشارکتی تهیه شده جهت جذب سرمایه گذار و اعلام فهرست فرصت های سرمایه گذاری در آن شرکت داشتند.

هاشمی با بیان اینکه شورای اسلامی استان اردبیل در ارتباط با موضوعات شورای اسلامی شهرها، توجه به عملکرد مناسب شورای شهرها، انتخاب شورای اسلامی برتر و هماهنگی با استانداری عملکرد قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: طبق مقررات شورای اسلامی استان نظارت بر عملکرد شورای شهرها و اعضای آنها را با جدیت در دستور کار خود دارد و بر حضور منظم اعضاء در جلسات و مکاتبات شورا با دستگاه‌های دولتی تأکید می کند.

وی همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود با اعلام اینکه نباید برخوردهای سلیقه ای در شهرداری های استان انجام شود، گفت: جلساتی را برای یکپارچه سازی و همسان سازی عملکرد شهرداری های استان برگزار کرده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha