به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رحیم نیا گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.
وی افزود: پیرو انتقال دامنهها و یکسانسازی سامانهها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفنهای ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ بوده و مردم تنها از طریق شمارهگیری ۱۹۰ میتوانند شکایات خود را ثبت کنند.
انتهای پیام
نظرات