• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1402021609852
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تنها با شماره‌گیری ۱۹۰ امکان‌پذیر است

ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تنها با شماره‌گیری ۱۹۰ امکان‌پذیر است

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره ۱۹۰ است.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رحیم نیا گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.

وی افزود: پیرو انتقال دامنه‌ها و یکسان‌سازی سامانه‌ها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفن‌های ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ بوده و مردم تنها از طریق شماره‌گیری ۱۹۰ می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha