مهدی رسولی منش در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکتکنندگان در شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در شش حیطه مدیریت و رهبری آموزشی، تدوین و بازنگری برنامههای آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی، یادگیری الکترونیک و محصولات آموزشی به رقابت پرداختند.
وی افزود: «منصوره مومن هروی»، متخصص عفونی با فرایند «ادغام آموزش مهارتهای بالینی در آموزش دانشجویان پزشکی» و «مهرداد فرزندی پور» دکترای تخصصی فناوری اطلاعات سلامت با فرایند «بررسی تأثیر آموزش بر میزان رعایت اصول تشخیص نویسی دستیاران تخصصی» در این جشنواره مقام برتر را کسب کردند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: آموزشهای درونداد محور باید به سمت آموزش محصول محور حرکت کند تا یادگیری غیرفعال که استاد فقط گوینده و دانشجو فقط شنونده است به یادگیری فعال با مشارکت دانشجو در فرایند یاددهی – یادگیری تبدیل شود.
وی گفت: شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با معرفی برگزیدگان از دانشگاههای علوم پزشکی کشور پایان یافت که اصفهان، شش نفر، تهران، ایران، خراسان شمالی، شیراز، کاشان، گیلان و مشهد، دو نفر و البرز، تبریز، زاهدان و شهید بهشتی یک نفر برگزیده داشتند.
رسولی منش افزود: توجه همزمان به سه مؤلفه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میتواند باعث شود که آموزش بیمار محور به فرآیند سلامتمحور ارتقا پیدا کند.
به گزارش ایسنا، بیست و چهارمین همایش آموزش پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با حضور بیش از سه هزار شرکت کننده و سخنران برجسته بینالمللی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری در مرکز همایشهای بینالمللی رازی برگزار شد که برترینهای جشنواره شهید مطهری معرفی و جایزه ملی تداوم به برگزیدگان اهدا شد.
انتهای پیام
نظرات