• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402021005819
  • خبرنگار : 71518

درویش: مگر کسی که قرارداد دارد می‌تواند برود؟

درویش: مگر کسی که قرارداد دارد می‌تواند برود؟

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: فارغ از نتیجه آقای گل محمدی سال آینده با ما قرارداد دارد مگر کسی که قرارداد دارد می‌تواند برود؟

به گزارش ایسنا، رضا درویس مدیرعامل پرسپولیس پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر و راهیابی پرسپولیس به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی، گفت: خدا را شکر بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. این خان را هم گذراندیم و فقط یک بازی تا فینال داریم تا نزد زحماتشان را بگیرند. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و امیدوارم همیشه کام تماشاگران ما شیرین باشد. ان‌شاء‌الله برای بازی‌های لیگ‌ آماده می‌شویم.

پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان است

وی درباره حضور علی پروین و برخی دیگر از پیشکستان در ورزشگاه گفت: باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان پرسپولیس است، کسانی که ۳۰، ۴۰ سال یا ۵۰ سال زحمت کشیدند و اگر امروز پرسپولیس هست نتیجه تلاش آن‌ها بوده است. آن‌ها همیشه پشتوانه تیم و باشگاه بوده‌اند و از حمایتشان تشکر می‌کنم.

وی درباره زمان پرداخت پاداش معوقه بازیکنان برای بازی‌های لیگ، گفت: ما برای ارسال پول بازیکنان خارجی خیلی مشکل داریم و از بانک شهر بیش از اندازه تشکر می‌کنم که خدمات آن‌ها گاهی در قواعد نمی‌گنجید و اگر این همکاری نبود ما باید میلیون‌ها دلار خسارت می‌دادیم‌. از ایرانسل هم تشکر می‌کنم قسط ما را زودتر دادند و حتی بیشتر هم لازم داشتیم که تقبل کردند. پرسپولیس نه صنعت و نه معدن دارد و پشتوانه‌اش همین دو یا سه اسپانسری هستند که از ما حمایت می‌کنند و گاهی اگر این حمایت‌ها نبود برای دادن جرایم رادوشوویچ به مشکل می‌خوردیم یا اگر ما امروز دست برتر را در پرونده لوکا داریم، یکی از دلایلش این است که بانک شهر قبل از موعد مقرر ارز را تامین کردند.

درویش درباره اظهار نظر اولیایی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای هنوز هیچ مدرکی آپلود نکرده ایت، خاطرنشان کرد: مجوز حرفه‌ای زیر نظر آقای زارعی است و ما هماهنگی‌های لازم را در فدراسیون فوتبال باید با ایشان انجام دهیم. حالا اگر قرار است با آقای اولیایی هماهنگ کنیم ایشان سایتشان را بدهند تا ما بگوییم برای ایشان هم آپلود کنند.

مگر کسی که قرارداد دارد می‌تواند برود؟

وی درباره حمایت هواداران از یحیی گل محمدی و اینکه قول می‌دهد فارغ از هر نتیجه‌ای گل‌محمدی تا پایان فصل آینده در این تیم بماند یا خیر، گفت: فارع از نتیجه آقای گل محمدی سال آینده با ما قرارداد دارد. مگر کسی که قرارداد دارد می‌تواند برود؟

مدیر عامل پرسپولیس درباره سرنوشت پرونده لوکادیا نیز گفت: این پرونده در مجاری حقوقی خود در حال بررسی است. ما تماما پیگیری می‌کنیم تا برای اولین بار یک باشگاه ایرانی به یک نتیجه خوبی بگیرد.

رضا درویش درباره حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران ما باید در استادیوم‌ها باشند. بازی‌ها خیلی حساس است و حضور آن‌ها از نظر روحی و روانی و پشت گرمی تیم خیلی لازم است. نباید حق ما گرفته شود. هر کجا می‌خواهند بازی را برگزار کنند، عیب ندارد اما هواداران ما باید باشند. یقینا شورای تامین همت می‌کنند در ۳ بازی آخر حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.

درویش درباره زمان حل شدن مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: یک‌جایی دست ماست که ما باید برطرف کنیم اما یک جایی دست مسئولان برگزاری مسابقات است که باید زیرساخت ها را تامین کنند. امیدواریم در فاصله‌ای که مسابقات تعطیل است، ورودی‌های بیشتری در اختیار تماشاگران قرار دهند و زیر ساخت‌های لازم را تامین کنند تا دیگر شاهد ازدحام هواداران نباشیم. قرار است یک کلاس توجیهی از طرف شرکتی که فروش بلیت در اختیارش است، برگزار شود تا هواداران با آرامش و تسهیلات بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند.

وی درباره تعداد کم بلیت فروخته شده در بازی مقابل گل گهر گفت: من که مسئول بلیت فروشی نیستم، باید از آن‌ها بپرسید. ما بیشتر از همه ضرر کردیم چرا که یکی از منابع درآمدی باشگاه فروش بلیت است. من فکر می‌کردم ۴۰ هزار بلیت فروخته شود باشد اما فکر می‌کنم ۱۸ یا ۱۹ هزار بلیت فروخته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha