• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402020703797
  • خبرنگار : 50039

فرماندار کلاله عنوان کرد:

تلاش همه‌جانبه دولت برای رفع محرومیت از چهره روستاها

تلاش همه‌جانبه دولت برای رفع محرومیت از چهره روستاها

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه دولت همه تلاش خود را برای رفع محرومیت از چهره روستاها می‌کند، گفت: نگاه دکتر رئیسی تقویت نقش و جایگاه شوراها در تحقق پیشرفت اقصی نقاط کشور است.

فرهاد شیبک شامگاه امروز پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در همایش شوراهای اسلامی شهرستان کلاله که به‌مناسبت روز شوراها برگزار شد، اظهار کرد: "شورا" یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیری در اداره امور کشور است و به عنوان حلقه واسطه بین مردم و مسئولین عمل می‌کند.

وی شوراهای اسلامی شهر و روستا را پل ارتباطی مؤثر و کارآمد در کشور دانست و ادامه داد: این شوراها پارلمان‌های کوچک و محلی هستند و اعضای آن با برنامه‌ریزی کارشناسانه مقدمات عمران و آبادانی را در حوزه‌های فعالیت خود فراهم می‌کنند

تلاش همه‌جانبه دولت برای رفع محرومیت از چهره روستاها

فرماندار کلاله تلاش بی‌منت در مسیر خدمت برای جلب رضایتمندی مردم را از اهداف منتخبان مردم در شوراها برشمرد و افزود: نگاه دولت دکتر رئیسی، تأکیدات استاندار گلستان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بر تقویت نقش و جایگاه شوراها در تحقق پیشرفت همه جانبه اقصی نقاط کشور است.

وی توسعه و پیشرفت روستا محور و مردم محور را یکی از اهداف دولت و نظام عنوان و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با تمامی مشکلات و تحریم‌ها همه تلاش خود را در راستای برقراری عدالت و رفع محرومیت از چهره روستاها دارد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دستاوردهای دولت در رفع محرومیت روستاها خیلی خوب است، اضافه کرد: در دهه فجر سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۴۴ پروژه اقتصادی، عمرانی و اشتغال‌زایی با اعتبار حدود ۴ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۷۱۱ نفر در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

تلاش همه‌جانبه دولت برای رفع محرومیت از چهره روستاها

تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه رأی مردم

نماینده حوزه شرق استان گلستان در این همایش با بیان اینکه بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی در چارچوب شرع و قانون و بر پایه نظر و رأی مردم و عین دموکراسی شکل گرفته، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نوکر مردم هستند و باید با برقراری ارتباط با مسئولین زمینه‌ساز خدمت صادقانه و خالصانه باشند تا مردم از ظرفیت‌ها و توان مدیران و امکانات به درستی استفاده کنند.

رضا آریان‌پور با اشاره به مشکل آب شرب شهرستان کلاله، گفت: علاوه بر رقم ۷۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته پیگیر دستور وزیر نیرو برای تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار طرح آبرسانی هستیم تا این پروژه روند رو به رشد خود را داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در این همایش امامان جمعه اهل تشییع و تسنن، فرمانده سپاه پاسداران، بخشداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مسئولین شهرستان کلاله نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha