• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402020703557
  • منبع : نمایندگی سمنان

در نشست بررسی پروژه های دامغان مطرح شد:

دامغان پیشرو در جذب سرمایه گذاری خارجی/ کلنگ زنی دومین بیمارستان دولتی دامغان بزودی

دامغان پیشرو در جذب سرمایه گذاری خارجی/ کلنگ زنی دومین بیمارستان دولتی دامغان بزودی

ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از جذب 100میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی را از توفیقات و نقاط قوت استان برشمرد.

علی اکبر علیزاده برمی در جلسه بررسی مسائل و پروژه های عمرانی شهرستان دامغان که به ریاست هاشمی ، استاندار سمنان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، امام جمعه دامغان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم ، فرماندار شهرستان دامغان و تعدادی از مدیران استان برگزار شد اظهار کرد: بحث اشتغال و سرمایه گذاری خارجی از تاکیدات و توصیه های مکرر مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی است که بسیار مهم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در بحث حضور سرمایه گذار خارجی در استان در سال‌گذشته‌ اقدامات‌ خوبی شکل گرفت افزود: مجموعه استان در سال گذشته ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی را شاهد بود.

علیزاده برمی گفت: طرحی که برای سرمایه گذاری خارجی در شهرستان دامغان در دست اجراست و در این جلسه موارد و مسائل پیرامون آن بررسی می شود، به تنهایی بالغ بر ۶۶ میلیون دلار سرمایه گذاری برای استان خواهد داشت که بالغ بر یک هزار اشتغال پایدار ایجاد می‌کند.

نماینده مردم شهرستان دامغان بر لزوم توجه به این شهرستان تاکید و تصریح کرد: بررسی و رسیدگی به مشکلات پیش روی سرمایه گذاران‌ به خصوص در حوزه فراهم‌ نمودن زیرساخت‌ های اولیه امری حائز اهمیت است.

حجت السلام و المسلمین رستمیان، امام جمعه دامغان نیز خواستار تکمیل پروژه ها در این شهرستان شد و گفت: مردم نباید برای طولانی شدن انجام‌ کارها و امور رنج بکشند، تا بتوانیم برای برطرف نمودن دغدغه های مردم در تمامی حوزه ها از جمله درمان، می کوشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر همدلی و پیشبرد امور با اخلاق مداری توصیه داشته و دارند ادامه داد: انسجام، وحدت و دوستی بین مسئولان استان امری بسیار ارزشمند و برای ما بسیار مهم است.

محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز با تقدیر از پیگیری های نماینده مردم دامغان، امام جمعه و مسوولان شهرستان گفت: خوشبختانه هم نماینده شهرستان دغدغه و مطالبه رسیدگی به امورات را به صورت هوشمندانه دارند و هم امام جمعه دامغان محور وحدت، همدلی و صمیمیت در شهرستان دامغان هستند.

وی وعده داد: با هماهنگی های صورت گرفته، کلنگ‌ عملیات اجرایی احداث بیمارستان‌ دوم شهر دامغان که از برکات سفر ریاست جمهوری به استان و از مطالبات مردم دامغان است، به زودی به زمین زده خواهد شد.

استاندار سمنان اظهار کرد: شهرستان دامغان در بحث جذب سرمایه گذاران خارجی در استان پیشرو است که در این‌ جلسه موارد و مشکلات این حوزه بررسی و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha