به گزارش ایسنا، این شرکت خودروسازی با عرضه چندین مدل پریمیوم، از جمله رنو مگان، آرکانا و آسترال، پس از چهار سال کاهش متوالی، فروش ۱۴.۱ درصدی در این دوره را به ۵۳۵ هزار دستگاه خودرو افزایش داد.
این خودروساز که از بحران کووید-۱۹ و کمبود تراشههای جهانی بیشتر از سایر رقبا آسیب دید، بر روی خودروهای با حاشیه سود بالاتر و الکتریکی برای افزایش سود، شرط بندی میکند.
رنو در حال افزایش مدلهای جدید برای توسعه بیشتر است و قصد دارد یک شاسی بلند از مینی ون Espace خود و یک مدل جدید از پرفروشترین خودروی شهری خود، رنو کلیو و ۱۲ مدل جدید در سال ۲۰۲۴ را روانه بازار کند.
رنو اهداف خود را برای سال ۲۰۲۳ تأیید کرد و فروش کلی در اروپا در سه ماه اول سال ۲۷.۳ درصد افزایش یافت که از میانگین رشد ۱۶.۲ درصدی بازار بهتر بود.
بر اساس گزارش رویترز، رنو در سال گذشته پس از تسلا و فولکسواگن به عنوان سومین برند خودروهای الکتریکی برای فروش در اروپا قرار گرفت.
انتهای پیام
نظرات