به گزارش ایسنا، این شرکت، ۲.۰۴ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان تحویل داد که ۷.۵ درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته افزایش داشت، در حالی که فروش در چین، ۱۴.۵ درصد کاهش یافت و به ۶۴۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه رسید. فروش در اروپای غربی اندکی بیش از یک چهارم افزایش یافت.
فولکس واگن در سه ماهه اول، کاهش ۲۵.۴ درصدی خودروهای الکتریکی در چین را گزارش داد و به ۲۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه رسید، در حالی که تحویل در سراسر جهان ۴۲.۱ درصد افزایش داشت. فولکسواگن و دیگر خودروسازان خارجی تلاش میکنند تا از خودروسازان چینی عقب نمانند.
بر اساس گزارش رویترز، برندهای بازار انبوه فولکسواگن در سال گذشته سهم خود را در چین از دست دادهاند زیرا بازار به سمت خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی رفته است و خودروسازانی مثل بیوایدی سرعت داشته اند.
انتهای پیام
نظرات