• پنجشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402013116890
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون استاندار سمنان خبر داد:

افتتاح ۳۴۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی بعد از عید فطر

افتتاح ۳۴۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی بعد از عید فطر

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از افتتاح ۳۴۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی بعد از عیر فطر خبر داد.

محمد حمیدی ۳۱ فروردین ماه در جلسه نهضت ملی مسکن با محوریت شهر جدید ایوانکی در سالن معاونت عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: مسائل و مشکلات زیر ساختی شهر  جدید ایوانکی که قرار است در طول ۴ سال ۳۶۰۰۰ واحد مسکونی احداث شود مورد بررسی قرار گرفت. 

وی با اشاره به مشکلات ناشی از فاضلاب در این شهر جدید خاطرنشان کرد: مطالعات طرح جمع آوری فاضلاب با توجه به بافت خاکی منطقه تا فاز دو بررسی شده است و به شهر جدید ابلاغ شده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بااشاره به آماده سازی تعدادی از واحدهای مسکونی ساخته شده تصریح کرد: مشکلات زیر ساختی  ۳۴۴ واحد ساخته شده در شهر جدید ایوانکی بررسی شده که قرار است بعد عید فطر افتتاح  شود . 

حمیدی با اشاره به لزوم توجه به شهرسازی در این شهر جدید افزود: نقشه شبکه معابر شهر جدید ایوانکی بازنگری و به تصویب شورای مسکن برسد.  

افتتاح ۳۴۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی بعد از عید فطر
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان یادآوری کرد: به ۳۴۴ واحد ساخته شده ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و موضوع  کمبود تسهیلات پرداختی برای این واحد ها و همچنین  ۷۰۰۰ واحد دیگر و درخواست در سطح ملی در دستور کار قرار گیرد. 

در قالب طرح نهضت ملی مسکن قرار است که افزون بر ۳۶۰ هزار واحد مسکونی در استان سمنان ساخته شود که بیش از نیمی از آنها به شهر جدید ایوانکی اختصاص دارد.
به گزارش ایسنا، شهر جدید ایوان‌کی یکی از شهرهای تازه تاسیس در کشور و استان سمنان است. قرار است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۳۶ هزار واحد مسکونی در این شهر ساخته شود. این شهر جدید که با هدف ساماندهی و جذب سر ریز جمعیت حوزه شهری شرق تهران و همچنین اسکان شاغلین شهرک‌های صنعتی فعال در استان ساخته شده در غربی‌ترین نقطه استان سمنان و در حدودا ۵۰ کیلومتری شرق تهران و در محور مواصلاتی تهران – مشهد و در مجاورت شهر قدیم ایوان‌کی قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha