• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402013015872
  • منبع : نمایندگی سمنان

کشف ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در سمنان/ انهدام باند سارقان طلافروشی در میامی

کشف ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در سمنان/ انهدام باند سارقان طلافروشی در میامی

ایسنا/سمنان فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در این استان خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ئی از کشف ۱۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان خبر داد و افزود: ۱۲۸ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد استان شده بودند شناسایی، دستگیر و طرد شدند.

 وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا فرماندهی استان طرح اختصاصی برای سرقت در نظر دارد، گفت: برنامه فرماندهی استان در مقوله سرقت در درجه اول تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه ، آموزش و افزایش هوشیاری و سطح خود مراقبتی مردم در حفظ اموال خود و تنگ کردن عرصه برای فعالیت سارقان بوده و از آنجایی که وقوع سرقت اجتناب ناپذیر است، پلیس برنامه تخصصی برای اجرای طرح مبارزه با سرقت براساس آمار وقوع نوع سرقت و نیاز جامعه دارد.

 سرهنگ موقوفه ئی با اشاره به طرح های مشابه طرح فتح که به صورت مستمر و با قدرت به اجرا در خواهد آمد افزود: ما به مردم ولایی و مومن استان سمنان قول می دهیم به هیچ وجه اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهیم داد و در بحث شناسایی و برخورد قاطع با مجرمان و متلاشی کردن باندهای سازمان یافته، پاتوق های معتادان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

کشف ۲۱۷ کیلو موادمخدر در استان

فرمانده انتظامی استان از اجرای ۷۲ ساعته طرح " فتح " در راستای برخورد و مقابله با مجرمان ، سارقان ، مالخران و ... خبر داد و گفت : در نتیجه اجرای این طرح ۳۵ سارق دستگیر و ۲۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد .

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی استان در موضوع ارتقای امنیت جامعه و برخورد با سارقان ، مالخران ، قاچاقچیان کالا ، اراذل و اوباش طرحی به نام " فتح " را طراحی و برنامه ریزی کرد و اولین نوبت از اجرای آن طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر استان توسط پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان ها به مرحله اجرا درآمد . 

 سرهنگ موقوفه ئی به دستگیری ۲۵ نفر از سارقان و مالخران در نتیجه اجرای ۳ روزه طرح اشاره و افزود : در این راستا ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به همراه ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه ، ۴ دستگاه دوربین مداربسته ، ۱۱ تخته فرش و یک هزار و ۳۰۰ متر سیم و کابل برق سرقتی به دست آمد.

وی از انهدام باند سارقان طلافروشی در شهرستان میامی خبر داد و گفت: پلیس اعضای این باند را در یکی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر کرد و به استان بازگرداند .

سرهنگ موقوفه ئی به انهدام دو باند سارقان احشام که دام های سرقتی را با خودروی ۴۰۵ حمل می کردند ، پس از تعقیب و گریز با ضرب گلوله پلیس اشاره و افزود : ۳ باند سارقان موتورسیکلت در استان منهدم شد .

انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha