• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402012814796
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

درآمد ۱۸ میلیاردی از ساماندهی پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سمنان

درآمد ۱۸ میلیاردی از ساماندهی پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سمنان

ایسنا/سمنان عالی ترین مقام قضایی استان سمنان از درآمد ۱۸ میلیارد ریالی حاصل از ساماندهی پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان در یک ساله اخیر خبر داد.

محمدجعفر عبداللهی ۲۸ فروردین ماه در جمع خبرنگاران از ساماندهی وسائط نقلیه توقیف شده در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و اظهار کرد: در بهمن سال گذشته بود که به منظور اجرای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف قانونی وسائط نقلیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به مسئولان قضایی سراسر استان سمنان ضرب الاجل ۱۰ روزه صادر تا به بررسی و تعیین تکلیف قانونی وسائط نقلیه نگهداری شده در پارکینگ های آن شورا پرداخته و نتیجه اقدامات را گزارش کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: پس از اخذ گزارش و بازدیدهای میدانی به عمل آمده از پارکینگ های  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد، تعداد ۱۰۶ وسیله نقلیه موتوری در پارکینگ های آن شورا توقیف و مصادره شده است.

وی عنوان کرد: با ضرب الاجل داده شده در تعیین تکلیف قانونی آن وسایل نقلیه پس از طی تشریفات قانونی و انجام مزایده میزان ۱۸ میلیارد ریال درآمد ناشی از فروش وسایل نقلیه موتوری توقیفی و مصادره ای به دست آمد.

عبداللهی تصریح کرد: تاکید شده است شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان امور خویش را در حوزه های مختلفی پیگیری و در اموری اعم از: درمان و حمایت اجتماعی ، مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر ، فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد، تشکل های مردم نهاد و حقوقی، قضایی فعالیت بیشتری انجام دهد.

 ریِیس کل دادگستری استان با اشاره به لزوم برپایی دوره های آموزشی در این استان خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۱۹ هزار و ۸۳۳ مورد برنامه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در محیط های مختلف برای افراد برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha