• یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402012713728
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون سیاسی استاندار مازندران خبرداد

کسب مقام اول هلال احمر مازندران در ارائه خدمات به مسافران نوروزی

کسب مقام اول هلال احمر مازندران در ارائه خدمات به مسافران نوروزی

ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر توانمندی بالای جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی، گفت: جمعیت هلال احمر مازندران نوروز امسال در خدمت رسانی به مسافران در سطح کشور موفق به کسب رتبه اول شد.

روح الله سلگی در جلسه بررسی خدمات سفر مازندران، افزود: کمپ‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران در سطح جاده‌ها و مبادی ورودی شهرهای استان با خدمات رسانی بهینه رضایت ۹۰ درصدی مسافران را جلب کردند.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران و گردشگران، یادآورشد: زیر ساخت‌های خدمات گردشگری مازندران نیازمند ارتقاء و کارآمدسازی است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون مسافر نوروزی به این استان، افزود: با نظارت و هدایت فرمانداران استان امسال هیچگونه کمبودی از نظر امکانات و خدمات درتعطیلات نوروز مشاهده نشد.

سلگی خاطرنشان کرد: افزایش سیاست نشاط اجتماعی و امید آفرینی از طریق تامین رفاه مسافران و مردم بومی استان در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی مازندران قرار دارد.

این مسئول سیاسی و اجتماعی، اظهار کرد: بازآفرینی هویت فرهنگی و تاریخی دیار علویان رویکرد محوری دولت در مازندران است.

وی با تاکید بر توسعه قابلیت‌های متنوع فرهنگی در مازندران، ادامه داد: احیای سنت‌های دیرین فرهنگی و میراثی در دیار علویان مولفه مهم و قابل اعتنا در بازسازی فرهنگی استان محسوب می‌شود.

جانشین استاندارمازندران در ستاد سفرهای نوروزی، گفت: در راستای هم افزایی توان‌ها از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد مازندران برای ترویج انگاره‌های معنوی و ارزشی استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: راه اندازی نهضت گفت‌وگو در مازندران با هدف انسجام بخشی قومی وجلوگیری از گسست اجتماعی پیگیری می‌شود.

سلگی افزود: تقویت خرده فرهنگ‌ها و تعمیق انگاره‌های ارزشی با توسعه المان‌های فرهنگ بومی در شهرهای ساحلی مازندران ضرورت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha