• شنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402012613507
  • خبرنگار : 71613

گل دردسرساز گلر استقلال/ روزبه چشمی هم عذرخواهی کرد!

گل دردسرساز گلر استقلال/ روزبه چشمی هم عذرخواهی کرد!

روزبه چشمی با اشاره به گل ششم استقلال به هوادار که توسط حسینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید گفت: سید هیچ نیت بدی نداشت و تصمیم احساسی گرفت. اگر کسی ناراحت شده از تیم هوادار عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی پس از پیروزی مقابل هوادار در جمع خبرنگاران گفت: به تماشاگران تبریک و به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. تیم ما نیمه اول واقعا تلاش کرد. هوادار فوتبال پایاپایی ارائه داد و شاید در برخی صحنه‌ها بهتر از ما بود اما در نیمه دوم انرژی مضاعفی گذاشتیم و بازی را پرگل برنده شدیم. یک نکته منفی گلی بود که خوردیم. بهتر بود کلین‌شیت کنیم اما به هر حال اتفاق افتاد.

او با بیان این که پرسپولیس تیم خوبی است به دیدار با این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم چون جدا از این که داربی است، در جدول هم تعیین‌کننده است. بچه‌ها امشب خوشحالی می‌کنند و از فردا تمرکز خود را روی داربی می‌گذاریم تا در آن مسابقه هم نتیجه خوبی بگیریم.

چشمی در مورد ناراحتی ساکت الهامی، سرمربی هوادار از این که دروازه‌بان استقلال گل ششم این تیم را زد، گفت: بعد از بازی پیش آقا ساکت رفتم و معذرت‌خواهی کردم. سید هم در رختکن گفت هیچ نیت بدی نداشته و تصمیمی احساسی بود که در آن لحظه گرفت. هوادار تیم خوبی است و ما به همه حریفان‌مان احترام می‌گذاریم. هیچوقت نخواسته‌ایم به تیم یا شخص خاصی بی‌احترامی کنیم اما تصمیمی احساسی بود. اگر کسی ناراحت شده از آقای الهامی، مسعود شجاعی، داریوش شجاعیان و تک تک بازیکنان‌شان عذرخواهی می‌کنم. هیچ نیت بدی پشت این حرکت نبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۰۰:۵۵

تقصیر شما نیست این چیزارو بهتون یاد ندادن که بعد چنتا گل به تیم حریف توهین نکنید مکتب تاجه دیگه 🤣 البته از این بازیا نیست که زیاد نداشتید عقده شده 6 فقط برا پرسپوليس کبیره

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۱۲:۲۷

یک قرن پیش پرسپولیس 6 تا گل زده هنوز دارین تحقیر می کنین.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۰۷:۱۱

تیم شما هم ۶ تا خورد ، آیا بازیکن حریف بی جنبه گری خود را نشان داد ، ی کمی احترام برای حریف قابل باشید ، هرچی باشد ساکت الهامی هم استقلالی و از خودتونه !

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۰۸:۲۸

به نظر من فوتبال همینه اون لحظه دروازه بان تصمیم گرفت پنالتی بزنه اتفاقا خیلی هم خوشگل زدزیادی بزرگش نکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۱۱:۰۵

به نظرم آقای حسینی کار بدی نکرده. لازم به عذرخواهی نیست. آقای قایدی کاملا درست توضیح دادن . می خواستن روحیه آقای حسینی بابت کل خورده خراب نشه . درحالی که هفته آینده دربی در پیشه . بهتره آقای الهامی و بقیه دوستان نسبت به این حرکت کمی حرفه ای تر به این قضیه نگاه کنند .

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۱۳:۰۳

سلام اینکه یه دروازه بان پنالتی بزنه اصلا نه کاربدی هست نه بی‌سابقه. عجیبه که بعضی به هرموضوعی واکنش نشان میدن وتفسیربدمیکنند.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۱۳:۱۲

۸۰٪مهاجمان لیگ نمی‌توانند آنقدر خوشگل پنالتی گل کنن

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۱۴:۲۳

دم بچهای استقلال گرم واقعا استثنایی هستند با این وضع موجود دراستقلال عالی بودن ..هودار هم تیم فوق العاده ای هست واقعا آقای الهامی تیم خوبی درست کرده دمش گرم..همین تیم پرسپولیس را با ادعاهاش زد..