• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402012512456
  • خبرنگار : 50405

نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن امروز اعتراف می‌کند که جبهه مقاومت دیگر قابل کنترل نیست

دشمن امروز اعتراف می‌کند که جبهه مقاومت دیگر قابل کنترل نیست

ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل نمی‌دانند با جبهه مقاومت چه کنند، گفت: امروز جبهه مقاومت محدود به ایران، فلسطین و لبنان نیست، بلکه تمام عالم اسلام و انسانیت را فراگرفته است و دشمن امروز اعتراف می‌کند که دیگر جبهه مقاومت قابل کنترل نیست.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، امروز ۲۵ فروردین در بخش پایانی مراسم راهپیمایی روز قدس امسال مشهد و در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این شهر که در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد، با اشاره به حضور همه ساله مردم ایران در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین، اظهار کرد: این امت استکبارستیزی و برائت از اسرائیل را از آیات قرآن آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه امت ایران اسلامی همواره در برابر تمام تهاجم‌ها ایستادگی کرده و علی‌رغم وجود تمام تحریم‌ها و فشارها تن به سازش نداده است،افزود: دشمنان ما بدانند که مردم ما آن جمعیت میلیونی اند که شب‌های قدر در حرم امام رضا و مساجد حضور یافتند و امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس با زبان روزه شرکت کرده‌اند. این‌ها زنان آزاده کشور ما هستند. مردم ما این‌هایی هستند که ۴۵ سال در تمام میدان‌ها و عرصه‌های سخت ایستاده‌ و جهاد کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مسئله فلسطین تنها غصب یک سرزمین از مسلمانان نیست، عنوان کرد: در زمان حضرت موسی، خداوند قوم بنی‌اسرائیل را بر سایر اقوام فضیلت داد، اما اقلیتی صهیونیست کاری کردند این قوم به ذلتی عظیم دچار شوند و به پیامبرکشی روی آورند و آیات الهی را تکذیب و در برابر حضرت عیسی(ع) و حضرت محمد(ص) بیشترین دشمنی را کنند. پس از آن هم جبهه یهود از اصلی‌ترین دست‌اندرکاران به شهادت رساندن ائمه(ع) بود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در ۱۰۰ سال اخیر، بیان کرد: رژیم صهیونیستی روزی رویای پیشروی از نیل تا فرات را داشت، اما امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی کاری با این رژیم کرده که دور خودش را دیوارهای بتنی عظیم کشیده است. اسرائیل هر روز شکست‌ جدیدی می‌خورد. تنها در یک حمله، در یک روز ۳۰۰۰ موشک بر سر رژیم صهیونیستی ریخته می‌شود و سپس هم با افتخار اعلام می‌کنند که گنبد آهنین حدود نیمی از این موشک‌ها را خنثی کرد. این یعنی حداقل نیمی دیگر از این موشک‌ها به هدف خورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز جوانان فلسطینی با موشک‌ها و پهپادهای پیشرفته به اسرائیل حمله می‌کنند، اضافه کرد: امروز اسرائیل می‌داند هر قدمی بردارد، ۱۰ برابر می‌خورد. این حرکت‌هایی هم که انجام می‌دهد، از سر ضعف و دیوانگی است. رژیم صهیونیستی در برابر ملت ما جرات استفاده از قدرت خود را ندارد و هر روز پیام می‌دهد و درخواست می‌کند که درگیری‌ها پایان یابد، اما مردم انقلابی ایران تا نابودی کامل این رژیم هرگز آرام نخواهند گرفت.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل نمی‌دانند با جبهه مقاومت چه کنند، گفت: امروز جبهه مقاومت محدود به ایران، فلسطین و لبنان نیست، بلکه تمام عالم اسلام و انسانیت را فراگرفته است. دشمن فکر می‌کرد با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، جبهه مقاومت پایان می‌یابد، اما امروز اعتراف می‌کند که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و دیگر جبهه مقاومت قابل کنترل نیست.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی ملت ایران باعث شده امروز حتی جوانان مسلمان اروپایی مقابل اسرائیل بایستند، افزود: امروز اشراف اطلاعاتی جبهه مقاومت نسبت به دشمن بیش از هر زمان دیگری است و ما حتی از درون خانه‌های آن‌ها خبر داریم‌. جبهه انقلاب هم قوی است و هم اراده به کارگیری این قدرت را دارد. این‌ها همه نتیجه این راهپیمایی‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ما تا زمانی که نماز جماعت را به امامت رهبر انقلاب در قدس بر پا کنیم، پای میثاق خود هستیم، ادامه داد: ما تا گرفتن انتقام خون شهدای مقاومت از رژیم صهیونیستی آرام نمی‌گیریم. من به مسئولین هم عرض می‌کنم که امروز بزرگترین مبارزه شما با استکبار، نوکری و خدمت به این مردم و رفع مشکلات آنان است. آخرین پیام را هم به جبهه استکبار می‌دهیم. ایادی استکبار بدانند امروز در مقابل هر حرکت خودتان، حرکتی چند برابر از جبهه مقاومت خواهید دید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha