• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۱:۳۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402012412099
  • خبرنگار : 71368

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران خبر داد

ورود ۲۰۰۰ اتوبوس جدید به پایتخت طی سال‌جاری

ورود ۲۰۰۰ اتوبوس جدید به پایتخت طی سال‌جاری

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۲۰۰۰ اتوبوس جدید به پایتخت تا پایان سال‌جاری خبر داد.

مهدی علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برنامه شرکت واحد اتوبوسرانی در سال جدید گفت: با همت مدیریت شهری و با توجه به بودجه‌ای که شورای شهر تهران برای سال جاری برای خرید و اورهال اتوبوس‌های پایتخت مصوب کرده است، در نظر داریم براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته، ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس از تولید کنندگان داخلی تا پایان سال خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه این ناوگان جدید و نو در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم به کار گرفته می‌شود، افزود: پیش نویس قرارداد نهایی با ۲ شرکت داخلی در حال تهیه است و این شرکت‌ها برای تأمین اتوبوس‌ها به ما قول دادند که می‌توانند ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس را تا پایان سال‌جاری به شهرداری تهران تحویل دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد زمان‌بندی تحویل این ۲۰۰۰ اتوبوس جدید گفت: زمان‌بندی مشخص است؛ اما با توجه به نوسانات و ... ممکن است به تعویق بیفتد؛ اما قول دادند به محض آماده شدن اتوبوس‌ها، آنها را سریعا تحویل شهرداری تهران بدهند.

علیزاده در مورد تعمیرات اساسی اتوبوس های موجود در تهران نیز گفت: اورهال ۵۰۰ اتوبوس تا پایان شهریور انجام خواهد شد و این اتوبوس‌ها به نوبت تعمیر شده و بعد از آن برای سرویس دهی به مردم وارد ناوگان می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۵ ۱۷:۴۱

اقای علیزاده لطفا تکلیف خود مالک بخش خصوصی را روشن کنید اتبوسهای کار کرده مدل هشتاد وسه که با باز خرید شدن عده ای وبا تحویل گرفتن این اتوبوسها زندگیسان مختل سده وحالا با گذشت هیجده تا بیست سال از عمر این اتوبوسها با هزینه های سنگینی مواجه هستند لطفا لطفا تکلیف را روشن کنید چون در امدها با هزینه ها هیچ سنخیتی ندارند زندگی به سختی میگذرد

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۶ ۱۲:۰۷

قیمت ها رو بالا بردن و فشار رو رو راننده گذاشتن یعنی راننده های قبلی چطور ماشین اوراق شده رو بتونن تعویض کنن کیفیت پائین و لوازم یدکی گران و کرایه پائین . قرار بود ۱۸در صد رو راننده بده ولی عملا قیمت رو بالا بردن تا ۵۰ در صد رو از راننده بگیرن. تنها اتوبوس عالی بنز ۴۵۷ شهری هستش . بازسازی اتوبوس هم راننده ها رو بیچاره میکنه چون فقط سنبل کاریه