• چهارشنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402012211061
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 7 فصل 3 سریال پوست شیر نسخه کامل

دانلود قسمت 7 فصل 3 سریال پوست شیر نسخه کامل

قسمت 7 فصل 3 سریال پوست شیر چهارشنبه صبح منتشر می‌شود. برای دانلود قسمت هفتم فصل سوم سریال پوست شیر (قسمت 23 سریال پوست شیر) با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، برای دانلود فصل 3 قسمت 7 سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی که در واقع یک قسمت مانده به پایان این سریال است روی لینک زیر کلیک نمایید. در سریال پوست شیر بازیگران محبوبی همچون مهرداد صدیقیان، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه هنرنمایی می‌کنند.

دانلود قسمت 7 فصل 3 سریال پوست شیر نسخه کامل

دانلود قسمت هفتم فصل سوم پوست شیر

دانلود قسمت 7 فصل 3 سریال پوست شیر نسخه کامل

چگونه تمامی قسمت‌های سریال پوست شیر را دانلود کنیم؟

با پخش قسمت هفتم فصل سوم یا قسمت 23 سریال پوست شیر، تمامی قسمت‌های سریال از اول تا آخر را می‌توانید با لینک مستقیم از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال پوست شیر

بازیگران قسمت هفتم فصل سوم سریال پوست شیر

مهرداد صدیقیان، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه، بابک کریمی، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، مجتبی پیرزاده و رونمایی از بازیگر جدید به نام بانیپال شومون

خلاصه داستان قسمت 23 سریال پوست شیر

در این قسمت راز پنهانی که بیست و سه قسمت دنبال کردیم فاش می‌شود. سرانجام با پخش قسمت آخر تمامی سؤالاتی که برای مخاطبان ایجاده شد را پاسخ می‌دهد و قاتل مشخص می‌شود.

زمان پخش قسمت 7 فصل 3 سریال پوست شیر

قسمت 23 که یک قسمت مانده به پایان سریال است در تاریخ چهارشنبه 23 فروردین ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. فیلم پوست شیر روز چهارشنبه 23 فروردین ماه 1402 ساعت 8 صبح از فیلم‌نت و وب‌سایت زردفیلم قابل مشاهده و خریداری است.

آیا قسمت بعدی، قسمت آخر سریال پوست شیر است؟

قسمت 24 یا قسمت 8 فصل 3 سریال، قسمت آخر سریال می‌باشد. با پخش قسمت بعدی، پرونده‌ی این سریال جنایی درام نیز برای همیشه بسته می‌شود. هفته آینده پرهیجان‌ترین بخش سریال را شاهد خواهید بود که می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید. اگر تاکنون این سریال زیبا را تماشا نکرده‌اید با پخش قسمت پایانی پیشنهاد می‌کنیم حتماً این سریال را از زردفیلم تماشا کنید.

دانلود قسمت هشتم فصل سوم پوست شیر

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha