• پنجشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402011707861
  • خبرنگار : 50616

کاله مازندران مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی آغاز کرد

کاله مازندران مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی آغاز کرد

ایسنا/مازندران تیم کاله مازندران بازی‌های مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی خانگی برابر حریف اراکی شروع کرد.

در این بازی که تیم کاله مازندران تیم دوم مرحله گروهی در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل از تیم رده هفتمی نبوغ اراک میزبانی می‌کرد، با نتیجه ۸۶ بر ۶۷ میهمان خود را شکست داد و گام نخست را محکم برداشت.

شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله مازندران در این مسابقه با حمایت پرشور تماشاگران آملی بازی را هجومی شروع کردند و در همان دست نخست با پیروزی ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساندند.

اراکی‌ها که با جذب دو بازیکن خارجی، تیم خود را برای بازی‌های حذفی تقویت کرده بودند، در دست دوم پا به پای تیم میزبان پیش رفتند، اما در نهایت کاله‌ها درخشش بازیکن آمریکایی و گارد راس این تیم با نتیجه ۴۵ بر ۴۰ راهی رختکن شدند.

در دست سوم تیم کاله همانند دو دست دیگر هوشمندانه‌تر عمل کرد و با شوت‌های ۳ امتیازی متین آقاجانپور ملی پوش خود و حرکت‌های موفق پاتریک بازیکن آمریکایی در نهایت با اختلاف ۱۲ امتیازی ۶۴ بر ۵۲ صاحب پیروزی شد.

اوج هنرنمایی بازیکنان تیم کاله مازندران در دست چهارم و پایانی این مسابقه بازیکنان کاله که برای پیروزی در بازی نخست مصمم بودند با میدان داری زمین و مدیریت توپ و مسابقه و پرتاپ شوت‌های ۳ امتیازی و دفاع‌های زیر سبد بهتر از تیم نبوغ اراک ظاهر شدند و در پایان با اختلاف ۱۹ امتیازی ۸۶ بر ۶۷ پیروز شدند تا امیدوارانه به بازی دوم فکر کنند.

کاله مازندران مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی آغاز کرد

بازی دوم این دوم از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه ۱۹ فروردین در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می‌شود.

برنده سه مسابقه از مجموع پنج مسابقه دو تیم در مرحله حذفی در نهایت به جمع چهارم تیم مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

در مسابقات امسال لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور ۱۲ تیم درمرحله گروهی رفت وبرگشت با هم رقابت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha