• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1402011405233
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

آغاز بررسی اعتراضات رتبه‌بندی از ۱۹فروردین/دعوت از فرهنگیان معترض جهت بررسی مدارک، در صورت لزوم

آغاز بررسی اعتراضات رتبه‌بندی از ۱۹فروردین/دعوت از فرهنگیان معترض جهت بررسی مدارک، در صورت لزوم

کار کارگروه‌های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور اغاز خواهد شد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، میزهای تکریم و پاسخگویی به رتبه بندی در ادارات کل و ادارات آموزش و پرورش استانها تشکیل شده و در راستای تکریم و حفظ کرامت همکاران پاسخگویی شایسته انجام خواهند داد.

به منظور رسیدگی و پاسخگویی به اعتراضات رتبه بندی، چهار کارگروه تخصصی در ادارات آموزش و پرورش استان و مناطق با عناوین آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی، تربیت بدنی و پشتیبانی شکل گرفته و فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل شروع خواهند کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همکارانی که در سامانه my.medu.ir به فرآیند رتبه بندی خود ثبت اعتراض کرده یا خواهند کرد، رسیدگی به اعتراضات آنان صرفاً در بستر سامانه خواهد بود و کارگروه های تخصصی در مناطق و نواحی نسبت به بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده اصلاحی اقدام و در صورت لزوم از همکاران معترض دعوت به عمل آورده و مدارک آنان را مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار خواهند داد و نتیجه نهایی این اقدامات از طریق سامانه به همکاران معترض ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۲:۰۷

بازی جدید وزارت محترم با فرهنگیان . آقای وزیر معوقات اونی که رتبه یک یا عدم رتبه خورده چی میشه ؟!!!!!؟

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۲:۳۹

لطفا طبق سنوات رتبه دهید این مسئله را جمعش کنید .خسته شدیم از این همه استرس

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۲:۵۵

هنوز به تعدادی از معلمان رتبه نداده اند ؛ اونهارو هم بدند بعد به اعتراض ها رسیدگی شود چه میشد با انتخاب بهترین راه کام فرهنگیان را شیرین می کردند ‌ اولا مبنای حقوق ها اونقدر کمه که حتی ۱۰ میلیون هم از بابت رتبه می دادند ، باز هم فرهنگیان نمی تواننن با این گرانی زندگی خود را سر و سامان بخشند اما هر چه بود با توجه به سوابق تجربی مزایا اعطا می کردند اون بهتر از این برنامه ها بود و شیرینی اون دوچندان از این بی برنامه بودن

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۳:۰۸

سلام درمورد معلمین بازنشسته 1400 هم درمورد رتبه بندی که ثبت مدارک درسامانه نموده و تایید اولیه برای آنان زده شده رسیدگی و بازنگری مجدد درخصوص امتیازات بعمل آید .تشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۳:۱۰

تو را به خدا فرصت اعتراض به رتبه بندی رو تمدید کنید. در صفحه کارنامه من نوشته بود که از زمان دیدن کارنامه، ده روز برای ثبت اعتراض فرصت دارم، ولی روز هفتم، فرصت اعتراض برای من برداشته شد. در حالیکه مستندات زیادی رو آماده کردم که تحویل بدم. لطفا نظر بنده رو منتشر کنید. خدا کنه فرجی بشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۳:۲۱

حق خیلی از همکاران را ضایع کردن انشاالله هرکسی به حقش برسه

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۳:۵۵

کسانی که کل امتیازاتش در حد یا حتی بیشتر از یک رتبه خاص می باشد فارغ از کسب حد نصاب های مورد نیاز در هر کدام از شایستگی های چهارگانه حداقل یک رتبه افزایش دهند و اینقدر سخت گیری نکنند

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۵:۵۵

باز هم جماعتی سرکار گذاشته خواهد . لطفا به مسوولین اعلام نمایید مدارک رتبه بندی در سنوات قبل رسیدگی شده است و رتبه هر فرد نیز مشخص کافیست ضرایب در احکام اعمال شود ،ارتقا ویا تنزل رتبه منبعد با دستورالعمل های جدید صورت پذیرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۷:۲۴

سلام تراخدامقرری رتبه بندی معلمان بازنشسته های ۱۴۰۱ روهم بدهید الان چندماه است که فرهنگیان شاغل حقوق رتبه بندی دارن دریافت میکنن ولی مابازنشسته های ۱۴۰۱ حقوقمان مثل پارسال است ازخدابترسید

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۲۱:۲۲

معلمی که در شرایط کرونایی شب وروز با گوشی تدریس کرد وخود را کور کردوحضوری سرکلاس از جان خود گذشت این وضعیت رتبه بندی حقش نبود

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۵ ۱۱:۰۴

اين همه التماس می کنید تورو خدا. توروخدا می کنید پس چرا خوب درس نمی دهید اين پول هم حلالتان نيست.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۵ ۱۱:۴۳

متاسفانه این شکل ونحوه ی رتبه بندی نه تنها اثر مثبتی نخواهد داشت بلکه قطعا تاثیرش هم درکوتاه مدت وهم بلند مدت صددرصد فاجعه بار خواهد بود. گوش اگر گوش من وناله اگرناله توست آنچه که قطعا به جایی نرسد فریاد است.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۵ ۱۴:۳۳

این شکل رتبه بندی رو عوض کنید. عادلانه نیست.بر اساس مدرک و سابقه و ارزشیابی باید باشه.