• سه‌شنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402010803105
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی مسافران نوروزی در اردستان

افزایش ۲۰ درصدی مسافران نوروزی در اردستان

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: به همه مدیران شهرستان اردستان تاکید کردیم در سال جدید علاوه بر پاسخگویی در طول هفته یک روز را اختصاصی برای دیدار مردمی در نظر بگیرند تا مشکلات مردم به صورت تخصصی بررسی و برطرف شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، امروز(سه شنبه، ۸ فروردین) در دیدار مردمی مسئولان شهرستان در مسجد جامع اردستان، اظهار کرد: از بدو ورود به شهرستان به اشکال مختلف با مردم ارتباط گرفتیم و اکنون یکی از برنامه‌های فرمانداری دیدارهای چهره به چهره با مردم است که هر هفته سه‌شنبه‌ها با حضور روسای اداراتی که مردم نیازی بیشتری به این افراد دارند، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در دیدارهای مردمی مسائل و مشکلات بدون واسطه با مسئول مربوطه در میان گذاشته می‌شود و پیگیری‌های لازم تا حل مشکل و پاسخ به مطالبه در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: به همه مدیران شهرستان اردستان تاکید کردیم در سال جدید علاوه بر پاسخگویی در طول هفته یک روز را اختصاصی برای دیدار مردمی در نظر بگیرند تا مشکلات مردم به صورت تخصصی بررسی و برطرف شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان تصریح کرد: بیشترین موضوعاتی که در دیدارهای مردمی با مسئولان شهرستان اردستان مطرح می‌شود، مشکلات روستایی است و دریافت تسهیلات کم بهره جهت اشتغال زایی از موارد دیگر است. در سال گذشته حدود ۸۰ فقره درخواست وام داشتیم که توسط نهادهای حمایتی به ۹۰ درصد متقاضیان پرداخت شد.

احمدی طباء با اشاره به تلاش مسئولان شهرستان برای تحقق عملی شعار مهار تورم و رشد تولید، گفت: برای سال جدید چند طرح توسعه در بخش صنعت شهرستان خواهیم داشت که رشد اشتغال را به دنبال خواهد داشت. همچنین در بخش گردشگری یک‌سری اشتغال پایدار و ثابت ایجاد خواهد شد و یکی از برنامه‌ها افتتاح مجموعه کویری است که در سال جدید افتتاح می‌شود.

رشد ۲۰ درصدی مسافران نوروزی به اردستان

وی بیان کرد: یکی از مشکلات صنایع اردستان کمبود نیروهای ماهر و تحصیل کرده است که در سال جدید تلاش می‌کنیم صنعت شهرستان را به بخش دانشگاه وصل کنیم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه برآوردهای ما این است که با تلاش‌هایی که در ستاد خدمات سفر شهرستان شد تا کنون شاهد رشد ۲۰ درصدی مسافران نوروزی به شهرستان هستیم، گفت: یکی از کمبودهایی که در نوروز ۱۴۰۲ به چشم می‌خورد ضعف زیرساخت‌های نوروزی شهرستان در بخش اسکان است که باید تلاش شود در طول سال زیرساخت میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی تقویت شود.

فرماندار اردستان یکی از کمبودهای شهر اردستان را ضعف نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: مردم امروز در بین همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به دنبال ذره‌ای خوشی و شادی می‌گردند تا شاید بخشی از مشکلات روز را فراموش کنند، از این روز از شهرداری‌های شهرستان درخواست داریم برنامه‌هایی را برای تقویت نشاط اجتماعی در شهر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha