• دوشنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402010702694
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس دادگستری اردستان:

مطالبه‌گری حلقه مفقوده اردستان است

مطالبه‌گری حلقه مفقوده اردستان است

ایسنا/اصفهان رئیس دادگستری شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر مطالبه‌گری حلقه مفقوده اردستان برای رسیدن به توسعه و رفع مشکلات است و تا مطالبه‌گری بین مردم نباشد شهرستانی پویا نخواهیم داشت.

مهدی طارمی، صبح امروز(دوشنبه،۷ فروردین) در دیدار نوروزی مسئولان شهرستان، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در اردستان وجود دارد این است که مردم از شرح وظایف ادارات شهرستان اطلاعات کاملی ندارند که باعث شده در مطالبه‌ای که به دادگستری می‌آورند دچار سردرگمی شوند.

وی با بیان اینکه از روسای ادارات شهرستان می‌خواهیم مردم را نسبت به وظایف خود آگاه کنند، افزود: از رسانه‌های اردستان انتظار داریم در سال جدید شرح وظایف ادارات را برای مردم اطلاع رسانی کنند تا آنها با آگاهی بیشتری اقدام به مطالبه‌گری کنند. در حال حاضر مطالبه‌گری حلقه مفقوده اردستان برای رسیدن به توسعه و رفع مشکلات است و تا مطالبه‌گری بین مردم نباشد شهرستانی پویا نخواهیم داشت.‎‎

به گزارش ایسنا، رئیس دادگستری شهرستان اردستان، تصریح کرد: شهروندان حق دارند بدانند مسئولان آنها در ادارات چه خدماتی می کنند تا بر عملکرد آنها نظارت کنند. مردم شهرستان اردستان حق دارند بدانند هر اداره در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند و بودجه هر ساله آن دستگاه در چه زمینه‌ای هزینه شده است و درآمد ادارات از کدام محل به دست می‌آید.

طارمی یکی از معضلات شهرستان اردستان را موضوع سد معبر عنوان کرد و گفت: متاسفانه نمی‌دانیم چرا برای رفع معضل سد معبر شهری در اردستان چاره اندیشی نمی‌شود. از شهردار اردستان می‌خواهیم واحد اجرائیات و رفع سد معبر شهرداری را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی شهرستان در سال جدید با ادارات کم کار و مدیران اداراتی که به وظایف خود عمل نمی کنند بدون کوچک ترین تعارفی برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: کوچک کم‌کاری و ترک فعل مسئولان اردستان در شورای تامین شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و مطمئنا با دستگاه‌های کم کار پس از تذکرات لازم و برخوردهای قانونی، پیشنهاد عزل آن مسئول به فرماندار شهرستان داده می‌شود.

زنگ خطر معضلات فرهنگی در اردستان به صدا در آمده

رئیس دادگستری شهرستان اردستان افزود: جوانان شهرستان باید روحیه مطالبه‌گری داشته و نسبت به عملکرد مسئولان شهرستان با رعایت اخلاق مطالبه‌گر باشند. کسی حق اهانت و توهین به هیچ مدیری را ندارد، ولی اجازه دارند تا هر اندازه که می‌خواهند نقد دلسوزانه انجام دهند که مورد حمایت مجموعه قضایی شهرستان نیز قرار خواهد گرفت.

طارمی خاطرنشان کرد: از متولیان و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان می‌خواهیم یک مقدار دلسوزانه‌تر به مسائل فرهنگی ورود کنند. زنگ خطر معضلات فرهنگی در این شهرستان به صدا در آمده که باید برای آن فکری شود.

وی بر لزوم راه اندازی تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان اردستان تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی شهرستان نهایت حمایت خود را از تیم‌های امر به معروف انجام می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha