• چهارشنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402010200538
  • خبرنگار : 50616

ظرفیت اقامتگاه‌های نوروزی شهرستان آمل تکمیل شد

ظرفیت اقامتگاه‌های نوروزی شهرستان آمل تکمیل شد

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان آمل گفت: درحال حاضر همه ظرفیت اقامتگاه‌های نوروزی این شهرستان همزمان با حجم بالای سفرمسافران نوروزی تکمیل شده است.

سیدعباس حسینی درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درآمل افزود: درحال حاضر ۳ هتل، هتل آپارتمان، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی با بیش از ۷۹۰ اتاق با ۴ هزار و۶۲۶ تخت برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

وی، حجم پذیرش برای اقامتگاه رسمی وغیررسمی مسافران نوروزی درشهرستان آمل را در هر شبانه روز امسال حدود ۴۶ هزار نفر اعلام واضافه کرد: البته برای نوروزامسال به تعداد این ظرفیت‌هایی اقامتی درشهرستان آمل اضافه شده است.

فرماندارویژه آمل، ادامه داد: به واسطه قرارگرفتن جاده هراز درشهرستان آمل که یکی از سه جاده ورودی مسافران به مازندران است، باعث شده تا حجم قابل توجهی از مسافران برای ورود به مسافران از جاده هراز عبور و مسافران نوروزی قابل توجهی ازاین شهرستان عبور و یا اقامت کنند.

حسینی افزود: براساس آمارهای اعلام شده رسمی، شهرستان آمل یکی از شهرستان میهمان‌پذیراست که بیش از ۳۰ درصد مسافران و میهمانان نوروزی از جاده هراز وارد این شهرستان و پس ازآن به دیگر شهرهای مازندران سفر می‌کنند.

وی، افزود: شهرستان آمل هم به دلیل دارا بودن جاذبه‌های فراوان ومناطق بکر و نمونه گردشگری و تاریخی و همچنین اماکن رفاهی و تفریحی مکانی مناسب برای حضور و اقامت گردشگر و مسافر است و به همین منظور تدارک استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی در منطقه دیده شده است.

فرماندارویژه آمل همچنین به آماده باش ۵ ایستگاه هلال احمر و ۶ ایستگاه اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ درمسیرجاده هراز امسال برای ارائه خدمات مورد نیاز امدادی ودرمانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: یک ایستگاه سلامت محوری و مرکزی نیز در کیلومتر ۱۵ جاده هراز راه اندازی شده تا خدمات جامع و کامل‌تری به مسافران ارائه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha