• یکشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401122819813
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

شهردار یاسوج عنوان کرد

«پایتخت طبیعت ایران»آماده استقبال از مسافران نوروزی

«پایتخت طبیعت ایران»آماده استقبال از مسافران نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شهردار یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی «پایتخت طبیعت ایران» برای استقبال از میهمانان مسافران نوروزی خبر داد.

"نستهن مقدم" ظهر روز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش سال نو افزود: آبشار یاسوج در مرکز این شهر به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از مسافران و گردشگران است البته نصب چادر در این منطقه گردشگری ممنوع است.

وی اظهارکرد: گل کاری میادین، بلوارها و خیابان‌های سطح شهر، کاشت نهال و توسعه فضای سبز، لکه گیری و ترمیم آسفالت خیابان‌های سطح شهر با ۴ اکیپ، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و خیابان‌ها،  بازسازی سرویس های بهداشتی، نظافت شهر، پاکسازی شهر از زباله ها و نخاله ها از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای استقبال از میهمانان نوروزی در ایان نوروز ۱۴۰۲ هستند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: ستاد خدمات سفر شهرداری یاسوج متشکل از نیروها به پرسنل حوزه های مختلف شهرداری آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران هستند و البته اقداماتی نیز انجام شده و یا در حال انجام هم هست.

مقدم تصریح کرد: در نوروز ۱۴۰۲جشن ها و برنامه های فرهنگی مختلف و متنوعی از سوی شهرداری یاسوج برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در آستانه تحویل سال نو و شروع سفرهای نوروزی پس از شرایط کرونایی شهر یاسوج به عنوان مقصد گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود.

شهردار یاسوج عنوان کرد: آمادگی لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی را داریم و معمولاً مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهر یاسوج به مهمان نوازی معروف هستند که در نوروز ۱۴۰۲ آماده استقبال از میهمانان، مسافران و گردشگران هستیم.

مقدم تاکید کرد: با توجه به بارش های نرمال امسال، در استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج بهار با طراوت و زیبایی را امسال خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: همه واحدهای شهرداری یاسوج در ایام نوروز ۱۴۰۲ کشیک شبانه روزی خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۸ ۱۳:۵۶

من شهروند این شهرم به هیچ‌عنوان‌قبول ندارم ک پایتخت طبیعت باشه از هر دو سر ورودی شهر همه آشغاله

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۸ ۱۷:۱۵

من بعنوان یه شهروندیاسوجی اگرمنم میگم اینجاپایتخت طبیعت ایران زمین نیست اینجاپایتخت جلوبندی ایران زمین است