• جمعه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401122618511
  • خبرنگار : 50175

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت:

مردم بهترین مراقب برای ایجاد نشدن رانت در دستگاه‌ها هستند

مردم بهترین مراقب برای ایجاد نشدن رانت در دستگاه‌ها هستند

ایسنا/لرستان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم کارها را به مردم بسپاریم، گفت: اگر کارها را به عهده مردم بگذاریم، مردم بهترین تصمیم‌ها را خواهند گرفت و خودشان مراقب هستند که رانتی در دستگاه‌ها ایجاد نشود.

سید احمد عبودتیان ۲۵ اسفندماه در جلسه با فرمانداران و مدیران جوان گام دوم انقلاب که در استانداری استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم کارها را به مردم بسپاریم، اظهار کرد: اگر کارها را به عهده مردم بگذاریم، مردم بهترین تصمیم‌ها را خواهند گرفت و خودشان مراقب هستند که رانتی در دستگاه‌ها ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه وقتی ما تصدی بر مردم کنیم، فرد را از حق طبیعی خود محروم می‌کنیم، افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان در کارها این است که جوان منفعت مادی خود را در نظر نمی‌گیرد و بی‌محابا در امور پیش می‌رود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با تأکید بر اینکه نظام‌های بروکراتیک در حال فلج کردن کشور است، تصریح کرد: ‌ما باید اقشار مختلف مردم را در تمامی حوزه‌هایی که تخصص دارند پای‌کار آوریم و آن‌ها را به رسمیت بشناسیم.

عبودتیان خاطرنشان کرد: دستاوردهایی که دولت طی این مدت داشته و زیرساخت‌هایی که ایجاد شده یا تسهیلاتی که پرداخت شده است باید با یک بیان قوی روایت شوند تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.

وی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر حضور جریان نخبگانی در قالب اتاق‌های اندیشه ورزی در کنار هر مسئول ارشد شهرستانی، بیان کرد: خوشبختانه عزم خوبی در استان لرستان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد شده است و از نشانه‌های روشن این عزم انتصاب مدیران جوانی است که دانش فنی کار را نیز دارند.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت اضافه کرد: دولت در استان لرستان این عزم را دارد که هم از تجربه بزرگترها استفاده کند و هم با همت، شجاعت و پرکاری جوان‌ترها کار را جلو ببرد.

عبودتیان اضافه کرد: باید جوانان دیگری هم به کمک مدیران جوان بیایند تا شعار اصلی دولت سیزدهم که بحث مردمی سازی است تحقق یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha