• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401122316930
  • خبرنگار : 50175

فرمانده انتظامی لرستان:

چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی با آمادگی کامل در کنار مردم خواهیم بود

چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی با آمادگی کامل در کنار مردم خواهیم بود

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: با آمادگی کامل در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی در کنار مردم خواهیم بود.

سردار یحیی الهی امروز ۲۳ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال، پلیس به دنبال افزایش ضریب امنیتی اماکن خصوصی و عمومی، تمهیدات لازم برای آسایش شهروندان در ایام پایانی سال بوده که در این خصوص اقدامات و طرح‌های ویژه‌ای در این خصوص پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به این‌که با آمادگی کامل در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی در کنار مردم خواهیم بود، افزود: در این ایام با افزایش گشت‌های خودروئی و موتوری و همچنین گشت‌های پیاده انتظامی، تمهیدات ویژه‌ای برای امنیت و آسایش شهروندان در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: همه ساله در چهارشنبه آخر سال شاهد تلفات جانی و مالی برای برخی از شهروندان هستیم که امسال برای کاهش این تلفات اقدامات فرهنگی و آموزشی خوبی با همراهی مردم، صداوسیما و ادارات و سازمان‌ها انجام شده که امیدواریم حادثه‌ای برای هم استانی‌های عزیز اتفاق نیفتد.

سردار الهی با اشاره به شناسایی نقاط آلوده در مورد چهارشنبه آخر سال، افزود: با استقرار پلیس در این نقاط و اشراف اطلاعاتی بر آن سعی در کنترل حوادث این روز خواهیم کرد و پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه در کنار مردم است، تأکید دارد خطوط قرمز در مورد امنیت و آسایش شهروندان بایستی رعایت شود.

وی با تأکید بر کنترل صنوف و محورهای مواصلاتی استان و انبارهای تولید مواد اولیه ناریه و کشف بیش ۱۱۶ هزار عدد ترقه و مواد آتش‌زا توسط پلیس اضافه کرد: به‌منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، والدین و خانواده‌ها حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند.

فرمانده انتظامی لرستان با هشدار به افراد هنجارشکن در روز چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس به حکم قانون و خواست مردم با کسانی که بخواهند با رفتارهای پرخطر خود برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند حتماً برخورد می‌کند و خودروهایی که در این روز برای شهروندان باعث ایجاد مزاحمت کنند تا بعد از تعطیلات نوروز توقیف شده و افرادی که تخلف کنند برابر قانون و با هماهنگی انجام شده با مقام قضائی با آن‌ها برخورد شده و تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت بسر خواهند برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha