• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401122316636
  • خبرنگار : 50491

در گفتگو با خبرنگاران عنوان شد؛

واکنش استاندار گلستان به دستگیری دومین عضو شورای شهر گرگان؛ شرم‌آور است

واکنش استاندار گلستان به دستگیری دومین عضو شورای شهر گرگان؛ شرم‌آور است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به دستگیری دومین عضو شورای اسلامی شهر گرگان،‌ گفت: دریافت رشوه برای حل کار مردم شرم‌آور است و باید قاطعانه با متخلفان برخورد شود.

علی‌محمد زنگانه امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری دومین عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ما و دستگاه‌های نظارتی دو بخش جدا از هم نیستیم اگر سوء‌جریانی وجود داشته باشد بازرسی به صورت منصفانه بررسی و با آن برخورد می‌کند فرقی هم ندارد کدام دستگاه یا سازمان باشد.

وی خطاب به دستگاه‌های نظارتی و قضایی، بیان کرد: اگر سوء‌جریان و اقدام خلافی حتی در دفتر استاندار هم دیده‌اید برخورد کنید. به دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌کنم سالم‌سازی کنند تا شرمنده آنها نشویم به‌ویژه شوراها و شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان باید بیش از سایر دستگاه‌ها و نهادها مراقبت کنند.

استاندار گلستان، رسالت برخی دستگاه‌های اجرایی مانند دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها را مهم‌تر دانست و یادآور شد: دستگاهی که رشوه می‌گیرد تا کار مردم را راه بیاندازد خون مردم را در شیشه کرده است. اگر ما با یک مامور متخلف برخورد می‌کنیم گناه مدیر متخلف سنگین‌تر است اما متاسفانه گاهی اوقات ما ضعیف‌کُشی می‌کنیم ولی تا چه زمانی باید در برابر تخلف برخی مدیران سکوت کرد؟

زنگانه با بیان اینکه بنده مدافع دستگاه‌های نظارتی هستم، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی تا زمانی که ادله قوی و بررسی کافی نداشته باشند برای برخورد قاطع اقدام نمی‌کنند و احتمالا پیش از برخورد، طرف مقابل به نصایح گوش نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف نخست صیانت و پیشگیری است اما اگر طرف مقابل گوش نکند چاره‌ای جز برخورد نیست،  خاطرنشان کرد: با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد لذا برای کار کردن باید متخلفان و دستمال‌های کثیف را از سر راه برداشت.
 
استاندار گلستان دریافت رشوه برای حل امورات و مشکلات مردم را شرم‌آور دانست و یادآور شد: دریافت رشوه در سیستم اداری معنا ندارد، مردم مظلوم گناهی نکردند که برای گرفتن یک خدمت باید هزینه‌ای متقبل شوند این شرم‌آور است و باید قاطعانه با آن برخورد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha