شادی مالکی در گفت وگوبا ایسنا، در مورد اینترنتی شدن وقت دهی مراکز معاینه فنی خودروهای تهران، اظهار کرد: صف های طولانی و نارضایتی شهروندان در مدیریت زمانشان در مراکز معاینه فنی یکی از موضوعاتی بود که فعالیت مراکز معاینه فنی را تحت الشعاع خود قرار میداد و بر همین اساس از ابتدای اسفندماه پذیرش در دو مرکز بیهقی و آبشناسان صرفا اینترنتی انجام شد.
وی با بیان اینکه بررسی ها نشان داد با اینترنتی شدن وقت دهی در دو مرکز فوق الذکر ، در ۱۰ روز اول اسفندماه ۱۰ درصد به میزان مراجعات این دو مرکز اضافه شد و با اینکه تعداد مراجعات افزایش یافت اما هیچ صفی شکل نگرفت، افزود: با موفقیت آمیز بودن این اقدام سه مرکز دماوند، نیایش و سراج و همچنین ۲ واحد سیار نوبنیاد و گیلان نیز به مدل نوبت اینترنتی اضافه شد که این مهم نیز در راستای کسب رضایت شهروندان و مدیریت صفوف مراکز معاینه فنی است.
مالکی ادامه داد: بررسی ها نشان داد که تا پیش از اجرای این طرح در مراکز پرتردد همچون بیهقی از زمان ورود تا خروج حدودا بین سه تا ۴ ساعت زمان لازم بود؛ اما حالا رانندگان به طور میانگین نیم ساعته میتوانند وارد مرکز شده و تستها را انجام داده و برگه معاینه فنی را دریافت کنند.
وی افزود: بدون صف انتظار شدن مراکز معاینه فنی علاوه بر کسب رضایت شهروندان، بروی عملکرد نیروی انسانی هم تاثیر گذار است.
به گزارش ایسنا، فرآیند وقت دهی اینترنتی مراکز معاینه فنی به شرح ذیل است:
انتهای پیام
نظرات