به گزارش ایسنا به نقل از سیموتل، از قابلیتهای برجسته این نرمافزار در زمینه مرکز تماس میتوان به داشبورد مدیریتی اپراتورها که دارای استانداردهای مختلف کال سنتری مانند سطح سرویس، تعریف KPIهای استاندارد کال سنتری، میانگین زمان پاسخدهی، نرخ رضایت مشتری، میانگین زمان انتظار و ... اشاره کرد.
داشبورد والبورد نرمافزار با استفاده از معیارهای مختلف و گرافیک کاربرپسند میتواند امکان شخصیسازی را تا حد ممکن به کاربر بدهد. از دیگر قابلیتهای این مرکز تماس میتوان به گزارشات تماس، گزارشات نموداری، گزارشات خاص منظوره و گزارشات پیشرفته اشاره کرد که به خوبی جزئیات تماس و تحلیلهای مختلفی ارائه میکند.
گروههای کاری، شیفت پاسخگویی و صفهای تماس
صف تماس و تعریف گروههای کاری نیز یکی از کاربردیترین قابلیتهای این سیستم میباشد که به وسیله آن اپراتورهای تعریف شده در هر صف به پاسخگویی تماس بر اساس اولویتها و استراتژیهای تعریف شده میپردازند. با کمک این نرمافزار میتوان از خطوط تلفنی مختلف از جمله خطوط تلفن اینترنتی، خطوط تلفن دیجیتال و خطوط تلفنی آنالوگ استفاده کرد؛ همچنین سیموتل قابلیت اتصال به مرکز تلفنهای دیگر که از پروتکلهای استاندارد ویپ استفاده میکنند را دارد.
از ویژگی دیگر مهم این نرمافزار راحتی کار با آن است که بخشهای مختلف این نرمافزار از تعریف داخلی گرفته تا پیادهسازی سناریو تماس را به صورت گرافیکی طراحی و مشاهده کرد. سناریو تماس در فضایی که به صورت کاملاً گرافیکی میباشد قابل پیادهسازی است.
از قابلیتهای دیگر این نرمافزار میتوان به تلفن گویای خودکار، نظرسنجی بعد از تماس، شنود زنده تماس، داخلی از راه دور، دایورت تماس بنا به شروط مختلف و قرار دادن شرط ساعت کاری برای تماسها اشاره کرد. صندوق پیامهای صوتی هم از طریق تلفن و هم از طریق محیط گرافیکی قابل دسترسی و مدیریت میباشند.
وب سرویسهای مرکز تلفن
ویژگی مهم این نرمافزار داشتن وب سرویسهای استاندارد میباشد که امکان اتصال این نرمافزار را به نرمافزارهای دیگر مثل سی آر ام میدهد. با استفاده از وب سرویسهای سیموتل میتوان سناریوهای مختلف مثل اعلام بدهی تلفنی، درگاه پرداخت تلفنی، ارسال پیامک بعد از تماس، ارسال گزارشهای تماس به سمت سی آر ام و سناریوهای کارآمد دیگر را اجرا کرد.
اجرای کمپین صوتی که یکی دیگر از قابلیتهای این نرمافزار میباشد به شما امکان تله مارکتینگ، اطلاعرسانی و سناریوهایی که در آن باید با مشتری تماس گرفته شود و یک فایل صوتی پخش شود را میدهد.
قابلیت تماس بهمنی که یکی دیگر از قابلیتهای این نرمافزار میباشد به کارفرما این امکان را میدهد که تماسهایی با حجم زیاد را که بر اساس پارامترهای مختلف به عنوان مثال پیش شماره تماس تعیین و تفکیک میشوند داخل سناریو تماس به صورت خودکار مدیریت شوند تا اپراتور درگیر پاسخدهی به تماسهای تکراری نشود.
قابلیت تماس امن نیز با استفاده از وب سرویسهای سیموتل قابل اجرا میباشد که در آن تماس گیرنده و فردی که تماس را دریافت میکند هر دو شماره شرکت را میبینند و شماره شخصی یکدیگر برای هر کدام از افراد نمایش داده نمیشود؛ به عنوان مثال در تاکسی اسنپ مسافر و راننده بدون مشاهده شماره موبایل یکدیگر میتوانند مکالمه داشته باشند.
تماس روی وب با WebRTC و تعیین سطح دسترسی
یکی از قابلیتهای مهم سیموتل برای کسب و کارهایی که دارای سایت میباشند قابلیت تماس رایگان روی وب میباشد که در آن هر فردی که به سایت مراجعه کند و دکمه تماس با شرکت را کلیک کند از طریق اینترنت به وسیله میکروفون گوشی یا لپتاپ میتواند به صورت مستقیم با اپراتور تماس داشته باشد.
از طریق تعیین سطح دسترسی میتوان سناریویی طراحی کرد که در آن مسئول هر بخش بتواند فقط داشبورد و والبورد مربوط به بخش خود را ببیند و استانداردهایی که برای همان بخش نیاز میباشد را در داشبورد خود نگه دارد. در صورت اعمال تغییر توسط هر یک از کاربرهایی که به پنل دسترسی دارند میتوان به وسیله لاگهای سیستم مشاهده نمود کدام کاربر چه تغییری را انجام داده است.
افزونگی و ریداندنسی در مرکز تماس و مرکز تلفن
یکی از مهمترین قابلیتهای سیموتل پشتیبانی از دیداندنت است که به کاربر این امکان را میدهد تا در صورت از دست دادن سرور به علت فیزیکی یا علل دیگر سرور جایگزین در لحظه فعال شود تا تماسی از دست نرود.
در تستهای انجام شده در آزمایشگاههای رسمی و مورد تأیید با منابع سختافزاری محدود، سیموتل توانسته است بیش از 50 هزار تماس را به صورت همزمان مدیریت کند که این عدد با اختصاص منابع بالاتر قابل ارتقاء میباشد.
به صورت خلاصه نرمافزار مرکز تلفن و مرکز تماس سیموتل مناسب کسب و کارهای کوچک و بزرگ و کال سنترهایی با نرخ تماسهای همزمان بالا میباشد که در کنار امکانات کال سنتری امکانات بسیاری جهت پیادهسازی سناریو تماس جذابتر به کاربر میدهد. از طرفی نسخه ابری سیموتل برای اپراتورهای تلفن ثابت و ارائهدهندگان سرویسهای تلفنی کاربردی است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت سیموتل با آدرس simotel.com مراجعه کنید و یا با نمایندگان سیموتل در تماس باشید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات