• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401121612363
  • خبرنگار : 50167

معاون عمرانی وزیر کشور:

مسئولان عزم خود را برای اتمام پروژه‌های ناتمام جزم کرده‌اند

مسئولان عزم خود را برای اتمام پروژه‌های ناتمام جزم کرده‌اند

ایسنا/زنجان معاون عمرانی وزیر کشور گفت: امسال بهره‌برداری از پروژه‌ها ۲۰ درصد بیش‌تر از سال‌های گذشته بوده که نشان‌دهنده این است که مسئولان عزمشان را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جزم کرده‌اند.

مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز (۱۶ اسفندماه) در حاشیه بازدید از انجمن خیریه مهرانه زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۸۵۱ پروژه در دهه مبارک فجر با مبلغ بیش از ۱۵۰ همت به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: پروژه‌های شهرداری کشور ۲ هزار و ۹۷۹ بوده که افتتاح شده و ۵۷۵ طرح کلنگ‌زنی زده شده است.

وی با بیان اینکه ۶۵۵ پروژه در استان زنجان داشتیم که از این تعداد ۱۰۳ مورد کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح شده است، افزود: علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی که داشتیم، کلنگ‌زنی و افتتاح‌ها نه تنها کمتر از دهه فجر و اعیاد شعبانیه سال‌های گذشته نبوده بلکه به مراتب امسال پروژه‌ها ۲۰ درصد بیش‌تر از سال‌های گذشته بوده که نشان‌دهنده این است که مسئولان عزمشان را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جزم کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور داریم که برای اتمام آنان به اعتبار نیاز داریم که در این زمینه باید تدابیری بیندیشیم، تصریح کرد: گفتنی است باید برخی از پروژه‌های ارزشمند را به شهرداری‌ها واگذار کنیم.

معاون عمرانی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که چگونه جلوی اشتباهات مولدسازی را بگیریم؟، گفت: تدابیر لازم در این زمینه برای نظارت کافی انجام شود و تجارب ناموفق گذشته در واگذاری بخش دولتی تکرار نشود، اندیشیده شده است.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه همه تلاش خود را می‌کنیم پروژه‌هایی که منفعت آنان برای شهر و شهروندان است را بیش‌تر تحت نهادهای عمومی غیردولتی مانند شهرداری قرار دهیم، خاطرنشان کرد: امسال پروژه‌ها اکثرا فرهنگی، ورزشی، زیرساختی بوده و خوشبختانه در بحث نهضت ملی مسکن با تدابیری که وزیر جدید راه‌وشهرسازی داشته، به سرعت به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha