«مهران فاطمی» در نشست ستاد تسهیلات نوروز ۱۴۰۲ شهرداری یزد با بیان این که شهرداری ها در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند، گفت: ارتباط بسیاری از امور شهروندان با شهرداریها، دلیل حجم و گستردگی وظایف و مأموریتهای این مجموعه است که سنگینی بار آن روی دوش کارکنان این ارگان قرار دارد.
وی حجم اقدامات و فعالیت های برخی شهرداری ها را معادل چندین اداره کل دانست و گفت: پیشبرد امور براساس اصول و ضوابط قانونی؛ در عین تلاش برای جلب رضایت مراجعین، باید به طور ویژه مدنظر کارکنان این مجموعهها قرار گیرد.
استاندار با قرائت شعر «چون وا نمیکنی گرهی، خود گره مشو/ ابرو گشادهباش چو دستت گشاده نیست» از صائب تبریزی، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مهم مورد توجه شهرداریها در سال ۱۴۰۲ باید خوشرویی و خوش برخوردی در مواجهه با ارباب رجوعان باشد.
فاطمی با بیان اینکه امکان حل همه مسائل و مشکلات مراجعین به شهرداریها وجود ندارد، افزود: در برخی مواقع نظیر انجام تخلفات ساختمانی و درخواست های خارج از چارچوب ضوابط، منفعت شهر در «نه گفتن» است و باید طبق قانون عمل کرد.
استاندار در ادامه گفت: بررسی و رسیدگی مسائل و مطالبات مردم با گشاده رویی، اخلاقمداری و تکریم آنها سبب افزایش سطح رضایتمندی شهروندان خواهد شد.
مقام ارشد اجرایی استان در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات و فعالیتهای شهرداری یزد در نوروز ۱۴۰۱ قدردانی و خاطرنشان کرد: امید است در نوروز پیش رو نیز اقدامات ویژه و خاصی، برنامه ریزی و امور با توان و کیفیت بیشتری پیش رود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، فاطمی در پایان شهردار یزد را فردی پیگیر، دلسوز، مومن و متدین دانست و گفت: در طول یک سال گذشته اقدامات ارزندهای در شهر یزد انجام شده که ضروری است در زمینه اطلاع رسانی گسترده آنها اقدامات لازم صورت گیرد.
انتهای پیام
نظرات