• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401121511202
  • خبرنگار : 30188

راهنمای خرید و سفارش ساک پارچه‌ای تبلیغاتی

راهنمای خرید و سفارش ساک پارچه‌ای تبلیغاتی

درباره برندینگ بارها شنیده‌اید؛ با انجام اموری که ارزش برند شما را بالا می‌برند؛ می‌توانید در نظر مخاطبان و مشتری‌های خود همیشه بدرخشید. در این امر لازم است که کارهای روتینی را انجام دهید؛ مثلاً به مشتری‌ها به طور منظم، پیام دهید؛ گاهی هدیه تولد برای‌ آنها بفرستید یا اگر محصولی دارید آن را در ساک پارچه‌ای تبلیغاتی قرار دهید بعد به مشتری عرضه کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران بگ، در این میان اگر قرار باشد که چنین ساک‌هایی را بخرید؛ لازم است که از کیفیت آنها مطلع باشید؛ همچنین اطلاعات برند خود را روی آنها به درستی چاپ کنید؛ در ادامه با ما باشید که درباره سفارش و خرید انواع ساک پارچه‌ای راهنمایی‌تان کنیم.

فواید سفارش ساک دستی پارچه‌ای

در کسب‌ و کار خود چه نوع سبکی از درآمدزایی را در نظر گرفته‌اید؛ فروش کالا یا ارائه خدمات؟ هر کدام از این کسب‌ و کارها را که داشته باشید؛ وقتی بخواهید کالا یا وسیله را به مشتری خود بدهید باید از یک ساک دستی پارچه‌ای تبلیغاتی استفاده کنید. این ساک شاید از نظر شما بی‌ارزش بیاید و با خود فکر کنید که خرید کیسه‌های پلاستیکی معمولی، برای استفاده ارزان‌تر است و دردسر کمتری دارند؛ با این‌ حال باید دقت داشته باشید که این محصولات می‌توانند کسب‌ و کار شما را از این رو به آن رو کنند؛ چرا که بدون پرداخت هزینه تبلیغات، هر بار مشتری، بگ پارچه‌ای را با خود همراه داشته باشد؛ می‌تواند به طور غیرمستقیم، برای شما تبلیغ کند؛ برند شما در کل شهر نمایش داده شود؛ هر جا که مشتری راه برود؛ مؤسسه‌هایی که سر می‌زند؛ مهمانی‌هایی که می‌رود.

انواع ساک پارچه‌ای

برای اینکه بتوانید برای کسب‌ و کار خود ساک پارچه‌ای سفارش دهید؛ محدودیت طراحی ندارید. می‌توانید برای هر سایز یا رنگی که دوست دارید؛ طرح‌هایی جذاب را انتخاب کنید و به تولیدکننده بگ پارچه‌ای سفارش دهید.

کیف پارچه‌ای تبلیغاتی چه رنگی است؟

برای خرید بگ پارچه‌ای باید بتوانید در میان انواع این رنگ‌ها که در تصویر بالا می‌بینید؛ بهترین را انتخاب کنید تا با هویت برند شما هماهنگ باشد؛ مثلاً اگر انواع محصولات مناسب زنان و خانم‌ها را دارید می‌توانید از رنگ صورتی استفاده کنید. طرح زرد را می‌توانید روی بگ پارچه‌ای با رنگ‌های تند و تیره مانند سبز یشمی، مشکی، قهوه‌ای، زرشکی و سرمه‌ای ترکیب کنید؛ همچنین برای کسب‌ و کارهایی که مربوط به تغذیه، رستوران و کیترینگ هستند؛ می‌توانید رنگ‌های جذابی مانند زرد، نارنجی و پرتقالی را انتخاب کنید. در صورتی‌ که رنگ لوگوی شما خاص و پرجزئیات است می‌توانید بگ سفید را انتخاب کنید که طرح و رنگ برند شما به بهترین نحو ممکن، به نظر برسد.

بگ پارچه‌ای باید چه سایزی باشد؟

بستگی دارد که بخواهید چه وسیله‌ای را در این بگ پارچه‌ای بگذارید؛ در ایران بگ، انواع سایز بگ وجود دارد؛ مثلا اگر بخواهید یک جعبه زیورآلات یا خودکار تبلیغاتی را در این بگ‌ها بگذارید باید سایز کوچک بگ پارچه‌ای را انتخاب کنید؛ از طرفی برخی کالاها مانند پالتو، انواع هدایای تبلیغاتی روی میز، سایزهای بزرگی دارند؛ بنابراین به کالا یا انواع هدایای تبلیغاتی خود دقت کنید؛ بعد سایز کیف پارچه‌ای تبلیغاتی را بخرید.

راهنمای خرید و سفارش ساک پارچه‌ای تبلیغاتی
چاپ با کیفیت لوگوش شما روی ساک دستی پارچه ای

تعداد سفارش بگ تبلیغاتی

شاید شما کسب‌ و کار خود را تازه شروع کرده باشید؛ با این حال دقت داشته باشید اگر ساک دستی پارچه‌ای را به مقدار بالاتری سفارش دهید؛ قطعاً به ازای هر بگ پارچه‌ای، باید مبلغ کمتری هم بپردازید. در ضمن توجه داشته باشید که این مبالغ را باید به روز ارزش کالا یا خدمات خود محاسبه کنید. از طرفی اگر به جز ارسال بگ تبلیغاتی در ایام نوروز، ساک پارچه‌ای را برای فروش‌های روزانه خود، نیاز دارید؛ باید به حدود فروش ماهانه خود دقت داشته باشید؛ بعد سفارش خود را به تعداد مناسب، نصب کنید.

راهنمای خرید و سفارش ساک پارچه‌ای تبلیغاتی
زیباترین رنگ‌های ساک دستی پارچه ای

جمع‌بندی

برای سفارش و خرید انواع ساک دستی پارچه‌ای اطلاعات مهم و کاربردی را برای‌تان توضیح دادیم؛ یادتان باشد که هدایای تبلیغاتی و محصولاتی که به عنوان یک وسیله کاربردی، علاوه بر محصول اصلی خود به مشتری می‌دهید؛ بسیار ارزشمند هستند و باید به بهترین نحو آنها را انتخاب کنید؛ در صورتی‌ که برای این منظور نیاز به مشاوره حرفه‌ای دارید؛ می‌توانید سری به وب‌سایت ایران بگ، بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha