• شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401121309552
  • خبرنگار : 50182

جشنواره "فیلم مقاومت" در کرمانشاه برگزار می‌شود

جشنواره "فیلم مقاومت" در کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیر امورسینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری هفدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در استان خبر داد.

محمدجواد کنجوری با اشاره به برگزاری این جشنواره با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان، گفت: در مجموع 10 اثر در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد که پنج اثر آن در قالب مستند و مابقی در حوزه سینمایی خواهد بود.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که قبلا به نام جشنواره فیلم دفاع مقدس برگزار شده است، قدیمی‌ترین جشنواره‌ سینمایی انقلاب اسلامی است و امسال هفدهمین دوره برگزاری آن در کشور می باشد.

کنجوری افزود: این جشنواره از یکشنبه 14 اسفند تا پنجشنبه 18 اسفندماه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

کنجوری تصریح کرد: این آثار در پردیس سینمایی آزادی کرمانشاه به نمایش درخواهد آمد و ساعات اکران فیلم‌ها در سانس‌های 18 و 20 است.

وی تأکید کرد: در این دوره پنج مستند پاییز پنجاه سالگی، قرار روز شانزدهم، 1:20 ، مادر اسرائیل و چشم ایرانی در سانس 18 و 5 فیلم سینمایی غریب، شماره 10، سرهنگ ثریا، اتاقک گلی و گلهای باوارده در سانس 20 اکران خواهد شد.

کنجوری با بیان اینکه در این دوره جشنواره بلیت بصورت حضوری در گیشه‌ها ارائه نمی‌شود و تهیه بلیت "رایگان" به صورت اینترنتی خواهد بود، افزود: رزرو بلیت جشنواره از ساعت 18 امروز (شنبه، 13 اسفند) آغاز شده و علاقمندان جهت رزرو بلیت باید به آدرس اینترنتی www.gisheh7.ir  مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

وی ادامه یکی از آثاری که در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد مستند پاییز پنجاه سالگی ساخته محسن اسلام زاده از کارگردانان بنام و خوش ذوق کشور است که در این مستند آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه داستان‌هایی از حضور سردار سلیمانی را در منطقه سیرجان استان کرمان را روایت می‌کند.

وی به استقبال از دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از سه هزار  نفر از مردم هنردوست کرمانشاه به تماشای فیلم های جشنواره نشستند و خوشبختانه استان کرمانشاه در میان تمامی استانهای غرب کشور رتبه نخست را کسب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha