• پنجشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401121108273
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان خبر داد:

۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان خاکی است

۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان خاکی است

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: شهرستان اردستان دارای ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی است که از این مقدار ۲۰۰ کیلومتر آن به صورت خاکی است.

ابوالفضل کوهی، امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفندماه) در نشست خبری اداره راهداری اردستان، اظهار کرد: اداره راهداری شهرستان در سال جاری پروژه نصب حدود ۱۵۰۰ نیوجرسی روفوژ میانی واریانت کارخانه سیمان در محور اردستان به اصفهان را با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد تومان اجرا کرده است.

وی افزود: شهرستان اردستان دارای ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی است که از این مقدار ۲۰۰ کیلومتر آن به‌صورت خاکی است. همچنین در شهرستان اردستان حدود ۱۳۰۰ کیلومتر راه وجود دارد که از این مقدار ۳۲۰ کیلومتر این محورها ترانزیت است.

افزایش سرقت تابلوهای راهداری

همچنین رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: نیروهای راهداری از افراد زحمتکشی هستند که در طول سال و در گرما و سرما خدمت رسانی شایسته‌ای را به مردم می‌کنند و گاهی در این راه جانشان را از دست می‌دهند.

سعید ناظمی با بیان اینکه از رسانه‌های شهرستان اردستان تقاضا داریم در همراهی و بازتاب خدمات اداره راهداری همکاری شایسته‌ای داشته باشند، گفت: یکی از گلایه‌هایی که بر ادارات راهداری وجود دارد کمبود تابلوهای راهنما و علائم در سطح جاده ها است. در سطح جاده‌ها کمبود علائم راهداری نداریم، ولی متاسفانه با توجه به اوضاع اقتصادی کشور شاهد افزایش سرقت‌های تابلوهای راهداری هستیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت کاهش سرقت‌های تجهیزات راهداری در راه‌ها فرهنگ‌سازی و هشدار دهند، گفت: گاهی مواقع سرقت یک تابلو و علائم راهنمایی در راه می‌تواند زمینه بروز حادثه‌ای تلخ برای رانندگان شود. 

به گزارش ایسنا،رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیگیری و فشارهایی که نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهد در سال جاری بیشترین قرارداد راه سازی و اجرای عملیات روکش آسفالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در این شهرستان انجام شده است.

ناظمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ حدود ۸۰ کیلومتر از راه روستایی اردستان روکش آسفالت شدند، گفت: شهرستان اردستان بیشترین راه روستایی استان اصفهان را دارد و طبیعتا حجم گلایه‌مندی مردم و ساکنان باعث شده دغدغه مسئولان شهرستان درباره خرابی جاده‌های روستایی به اداره کل راهداری بسیار زیاد باشد.

وی گفت: در حال حاضر قرارداد ۱۷ میلیارد تومانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان برای روکش آسفالت روستایی شهرستان اردستان منعقد شده است و اجرای آن در دستور کار اداره راهداری شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha