• پنجشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401121108193
  • خبرنگار : 50444

مدیرعامل شرکت گاز استان:

مشترکان پر مصرف گاز در خراسان شمالی مشمول تخفیف ۷۰ درصدی نمی شوند

مشترکان پر مصرف گاز در خراسان شمالی مشمول تخفیف ۷۰ درصدی نمی شوند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان اینکه مشترکان پله ۱۳ از تخفیف ۷۰ درصدی قبوض گاز مستثنی هستند، گفت: مشترکان پر مصرف گاز مشمول تخفیف ۷۰ درصدی نمی شوند.

سید محمود هاشمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق مصوبه جدید هیئت وزیران برای مشترکان گاز خانگی، آن دسته از مشترکانی که مصرف آنها بیشتر از ۱۲۵۰ متر مکعب در ماه باشد، در پله ۱۳ قرار گرفته و برای مصارف مازاد بر ۱۲۵۰ متر مکعب، از تخفیف ۷۰ درصدی برای افزایش قبوض گاز مستثنی خواهند شد.

وی تصریح کرد: طبق دستور ریاست محترم جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی سابقه مواجه بود، مابه التفاوت تعرفه ابلاغی از ۱۶ آذر سال جاری با تعرفه قدیم با ۷۰ درصد تخفیف در قبوض اعمال شده است.

وی ادامه داد: این تخفیف صرفا تا پایان فصل سرد امسال اعمال می‌شود و از ابتدای سال ۱۴۰۲ همان تعرفه های ابلاغی ۱۶ آذر سال ۱۴۰۱ برای محاسبه قبوض اعمال خواهد شد.

۵۲ هزار تماس به واحد امداد ۱۹۴

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تا بهمن ماه بیش از ۵۲ هزار مورد تماس با واحد امداد شرکت گاز استان خراسان شمالی برقرار شده است.

وی بیان کرد: کارکنان واحد امداد علی‌رغم همه سختی ها به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی و رفع مشکلات مشترکان هستند.

وی فعالیت واحد امداد را امری خطیر و حساس دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۵۲ هزار و ۲۱۵ مورد تماس با واحد امداد شرکت گاز استان خراسان شمالی برقرار شده است.

هاشمی با اشاره به اهمیت حضور به موقع کارکنان امداد در محل، گفت: در شهرهای بزرگ استان میانگین حضور حدود ۸ دقیقه و سایر شهرها حدود ۵ دقیقه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی بیان کرد: اغلب تماس های مشترکان با واحد امداد، درخصوص قطع و نشت گاز است که در اسرع وقت توسط کارکنان این واحد بررسی و مشکل رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمای هوای امسال باعث دشواری مضاعف کار پرسنل پرتلاش واحد امداد شده است، ادامه داد: خوشبختانه به علت بازرسی های مستمر فنی که به صورت دوره ای انجام می شود، مواردی چون نشت گاز از محل علمک بسیار کم است.

هاشمی در پایان گفت: از مردم استان خراسان شمالی تقاضا داریم با رعایت نکات مؤثر در کاهش مصرف و همچنین رعایت نکات ایمنی، شرکت گاز را در انجام وظایف و تأمین پایدار گاز طبیعی یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha