حجتالاسلام پورذهبی امروز (۱۱اسفند) در اولین همایش تکریم مردم، افزایش بهرەوری و ارتقاء سلامت اداری کە در مجتمع فجر کردستان برگزار شد، در خصوص ویژگیهای مدیران اظهار کرد: در قدیم کسی کە کاسب بود، در ابتدا باید بر مسئلە شرعی آگاە و دانا باشد.
وی در خصوص ویژگی فرد خدمتگذار در جامعە عنوان کرد: مسئلە دوم تقویت باورهای دینی و انقلابی کارگزاران است و باید از لحاظ روحی و دینی آمادگی کامل داشتە باشد.
حجتالاسلام پورذهبی در خصوص فتنەهای دشمنان بیان کرد: انقلاب هموارە دستخوش فتنههای سنگین است، اما آنچە کە مهم است این است کە مدیران باید خود را تقویت و در این فتنەها دچار تردید و تزلزل نشوند.
نمایندە ولی فقیە وقت شناسی را از مهمترین ویژگیهای فرد خدمتگذار دانست و افزود: متاسفانە یکی از کارهایی کە در جامعە بە وفور انجام میشود؛ بە هلاکت رساندن وقت است.
وی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری خدمت باید در راستای اندوختن توشە آخرت باشد نە فخرفروشی و برتری جویی.
تکریم مردم از وظایف اصلی کارکنان اداری است
مدیرکل بازرسی استان کردستان گفت: یکی از امتیازاتی کە نظام مقدس جمهوری اسلامی بە مدیران اعطا کردە است، خدمت کردن است.
بهمنی اظهار کرد: تفاوت خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری با سایر حکمرانیها این است کە خدمت در این نظام فرصتی برای اندوختن توشە آخرت است.
وی عنوان کرد: این اولین همایشی است کە با نام تکریم مردم و افزایش بهرەوری و ارتقا سلامت اداری نامگذاری و برگزار میشود.
بهمنی ادامە داد: بعد از مدتها مطالعە و تلاش برای یافتن واژەای نوین برای این همایش بە میزبانی استان کردستان عنوان تکریم مردم کە بە راستی واژەای نوین است را برای این همایش انتخاب کردیم.
وی عنوان کرد: افزایش بهرەوری یکی از مسائل اساسی این همایش است و طبق آن و با برنامەریزی مناسب در بازە زمانی کوتاە مدت، میان مدت و بلند مدت یک بهرەوری در کار اداری ایجاد میشود.
بهمنی افزود: افزایش بهرەوری اداری منجر بە توسعە اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعە خواهد شد.
مدیرکل بازرسی استان کردستان تکریم و احترام بە حقوق مردم را از وظایف مهم ادارات عنوان کرد و گفت: تکریم مردم یکی از اهداف مهم این همایش است و باید کارکنان ادارات نسبت بە تکریم مردم اهتمام جدی داشتە باشند.
انتهای پیام
نظرات