• پنجشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401121108025
  • خبرنگار : 71496

شهادت جوان فلسطینی در تیراندازی سربازان رژیم صهیونیستی

شهادت جوان فلسطینی در تیراندازی سربازان رژیم صهیونیستی

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی در پی تیراندازی سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاهی در اریحا خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در پی یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه "عقبه جبر" در اریحا، محمود جمال حسن حمدان، جوان ۲۲ ساله فلسطینی در تیراندازی سربازان اسرائیلی زخمی شد و در ادامه به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

همچنین در این یورش تعداد دیگری فلسطینی با طرح ادعای دست داشتن آنها در تیراندازی ۲۷ فوریه در جنوب اریحا که به مرگ یک شهرک‌نشین ختم شد، بازداشت شدند.

سربازان اسرائیلی ظهر چهارشنبه به اردوگاه یورش برده و منزل خانواده "ماهر شلون" را به محاصره درآورده و شروع به تیراندازی به سمت شهروندان کردند که در نتیجه آن سه جوان زخمی شدند.

کادر درمان حاضر در منطقه پس از اصابت گلوله به شکم حمدان تلاش کردند به او کمک کنند اما سربازان اسرائیلی اجازه ندادند و حمدان را بازداشت کردند.

انجمن اسرای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای رژیم اشغالگر در عملیات نظامی خود در اردوگاه عقبه جبر شش شهروند فلسطینی از جمله چهار برادر به نام‌های عبد الناصر موسی شلون، ۵۵ ساله و عضو هیات مدیره انجمن اسرای فلسطین، ماهر ۴۴ ساله، عامر ۳۹ ساله و محمد ۴۷ ساله همراه با پسرش صالح (۲۴ ساله) و یک زخمی را بازداشت کردند. هر چهار برادر از جمله اسرای سابق زندان‌های رژیم صهیونیستی بودند.

سربازان اسرائیلی برای سومین روز پیاپی به محاصره شدید شهر اریحا و روستاهای آن ادامه می‌دهند و مانع از ورود فلسطینی‌ها به شهر و خروج از آن شده و آنها را مجبور می‌کنند ساعت‌های طولانی را در ایست‌های نظامی ایجاد شده در ورودی‌های اصلی شهر منتظر بمانند، همچنین آنها خیابان‌های فرعی منتهی به ورودی‌های اصلی شهر را نیز مسدود کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha