• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401121007740
  • خبرنگار : 30188

شرکت آراد صنعت کیان البرز تولیدکننده برتر آسانسور هیدرولیک، آسانسور شیشه‌ای و بالابر هیدرولیک

شرکت آراد صنعت کیان البرز تولیدکننده برتر آسانسور هیدرولیک، آسانسور شیشه‌ای و بالابر هیدرولیک

امروزه آسانسورها در زندگی روزمره ما نه تنها در ادارات بلکه در منازل ما بسیار حیاتی هستند و با بالاتر رفتن ارتفاع ساختمان‌های مسکونی به دلیل افزایش جمعیت و بالاتر رفتن میزان تراکم در شهرها، مسئله انتقال به قسمت‌های بالایی ساختمان‌ها اهمیت بسیار بالایی را پیدا نموده است.

به گزارش ایسنا به نقل از آراد صنعت کیان البرز، آسانسور یکی از بهترین راه‌حل‌هایی است که برای این مشکل به وجود آمد و توانسته تا حد بسیار بالایی به این نیاز پاسخگو باشد. آسانسور دارای انواع مختلفی است که هر نوع آن از کاربری متفاوتی برخوردار می‌باشد، از انواع آسانسورها می‌توان به آسانسور هیدرولیکی، آسانسور شیشه‌ای و غیره اشاره کرد، البته بالابرها همچون بالابر هیدرولیکی نیز در زمره این آسانسورها جای خواهند داشت.

در این مطلب نکات ضروری در مورد آسانسور هیدرولیک، آسانسور شیشه‌ای و بالابر هیدرولیک که توسط شرکت آراد صنعت کیان البرز تولید می‌شود توضیح داده شده است.

آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیکی به جای موتور آسانسور از جک استفاده می‌شود و به وسیله پمپاژ روغن هیدرولیک توسط قطعه‌ای به نام پاوریونیت به حرکت در می‌آید و باعث باز شدن استیج و افزایش طول جک خواهد شد و افزایش طول جک نیز حرکت کابین به سمت بالا را به همراه خواهد داشت. زمانی که پاوریونیت به سمت پایین حرکت می‌کند فشار پشت روغن را قطع کرده و اجازه می‌دهد روغن پمپاژ شده به آرامی به داخل پاوریونیت برگردد در نهایت کابین آسانسور توسط نیروی گرانش زمین و وزن حامل شده بر جک توسط کابین به سمت پایین به حرکت در می‌آید.

قیمت آسانسور هیدرولیک

در حالی که آسانسور هیدرولیک را همگی آسانسوری گران‌قیمت به شمار می‌آورند، ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که این آسانسور در حقیقت ارزش پولی که برای آن صرف می‌شود را داراست. به عبارت بهتر می‌توان این هزینه را نوعی سرمایه‌گذاری نامید. قیمتی که برای نصب و خرید این آسانسور هیدرولیک صرف می‌شود به میزان بسیار زیادی به عوامل مختلفی همچون تعداد طبقاتی که آسانسور باید در آن ایفای نقش کرده، تعداد درب‌هایی که قرار است باز شود، تزئینات و زیبایی اتاقک خود آسانسور، ایجاد به روز رسانی‌های مختلفی که روی آن صورت می‌گیرد و موارد بسیار دیگری بستگی دارد.

آسانسور شیشه‌ای

آسانسور شیشه ای

اولین چیزی که با گفتن "آسانسور شیشه‌ای" به ذهن ما می‌رسد، یک هتل مجلل یا یک مرکز خرید است. از آسانسور پانوراما به عنوان یک آسانسور لوکس یاد می‌کنند. آسانسور پانوراما بیشتر در پاساژهای بزرگ تجاری، منازل دوبلکس به دو صورت مجزای داخلی و بیرونی ساخته می‌شود. بزرگترین مزیت این مدل آسانسور پانوراما جذابیت و زیبایی بسیار بالای آن می‌باشد. بیشترین استفاده از آسانسورهای شیشه‌ای برای هتل‌ها و پاساژهای تجاری است و علت استفاده از آن ظاهر زیبای از بیرون که به نمای ساختمان می‌بخشد و نمای دلپذیر و زیبایی است که فرد سوار شده در این مدل از آسانسور شیشه‌ای از نمای محیط اطراف ملاحظه می‌نماید.

قیمت آسانسور شیشه‌ای

بزرگترین عامل تأثیرگذار روی قیمت آسانسور شیشه‌ای سبک و نوع حرکتی آن می‌باشد، آسانسورهای کششی قیمتی به مراتب بیشتر از آسانسورهای شیشه‌ای هیدرولیکی دارا هستند. هر چقدر میزان مصالح به کار گرفته شده در ساختار این مدل از آسانسور بیشتر باشد قیمت آن نیز به طبع بیشتر بوده و هر چقدر میزان طبقات بیشتری را پوشش دهد نیز به همین ترتیب قیمتی بیشتر را پیدا خواهد نمود.

بالابر هیدرولیک

بالابر هیدرولیک

بالابر هیدرولیکی براساس یک اصل اساسی کار می‌کنند: برای بالا رفتن، یک پمپ روغن را به داخل سیلندر وارد می‌کند و پیستون را (که بالابر را هل می‌دهد) به سمت بالا هل می‌دهد. برای پایین رفتن، دریچه باز می‌شود و به روغن اجازه می‌دهد دوباره به داخل مخزن برود و با استفاده از نیروی جاذبه بالابر به عقب رانده می‌شود. با بسته شدن شیر، روغن فقط می‌تواند از مخزن به داخل سیلندر برود. وقتی شیر باز است، روغن فقط می‌تواند از سیلندر به داخل مخزن برگردد. کنترل‌های موجود در کابین بالابر باعث پمپ می‌شود و روغن را به حرکت در می‌آورد. با رسیدن به کف، پمپ خاموش می‌شود و بالابر در بالای پیستون قرار می‌گیرد و روغن آن را در سیلندر نگه می‌دارد.

انواع بالابر هیدرولیک

از انواع بالابرها می‌توان بالابر فروشگاهی، بالابر هیدرولیکی مغازه‌ای و همین‌طور بالابر هیدرولیکی خانگی اشاره نمود. معمولا از بالابر هیدرولیکی بیشتر برای جابه‌جایی بار و وسائل استفاده می‌نمایند، یکی از کارکردهای اصلی بالابرها می‌تواند جابه‌جا نمودن معلولین نیز باشد. البته می‌توان از بالابرها به منظور جابه‌جایی انسان‌های سالم نیز بهره گرفت.

قیمت بالابر هیدرولیک

در شرایط فعلی اقتصادی نمی‌توان قیمت معینی را برای این محصول تعیین کرد، ولی یک دلیل دیگر این است که این نوع از آسانسور به صورتی پیش‌ساخته آماده نیست، به همین دلیل بسته به محیطی که قرار است در آن نصب گردد و میزان کاری که عملیات نصب آن لازم خواهد داشت می‌تواند قیمت را برای ما مشخص نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و سفارش محصولات بالابر هیدرولیکی، آسانسور هیدرولیکی و آسانسور شیشه‌ای می‌توانید به سایت آراد صنعت کیان البرز(https://aradsanatkian.com) مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha