• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401121007525
  • خبرنگار : 50291

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران:

اجرای طرح عملیاتی ظفر ۱۲ پلیس با دستگیری ۴۵ خرده فروش مواد افیونی

اجرای طرح عملیاتی ظفر ۱۲ پلیس با دستگیری ۴۵ خرده فروش مواد افیونی

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موسوم به ظفر ۱۲ با کشف بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴۵ خرده فروش مواد افیونی خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: اهدافی در این طرح مشخص شده بود و هدف‌گذاری نیز بر اساس اولویت وقوع جرائم به ویژه مقابله و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر بودکه با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی بسیار خوب دستگاه قضایی در شهرستان‌های شرق استان تهران ظرف ۲۴ ساعت گذشته محقق و توفیقات خوبی در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی احساس امنیت و رضایتمندی و اعتماد مردم به قوای انتظامی را ارتقا می‌دهد، گفت: مردم خواهان ادامه این طرح تا رسیدن به یک نقطه مطمئن و غیرقابل برگشت هستند.

رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران با اشاره به اولویت فراجا در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ادامه داد: در این طرح بیش از ۷۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۴۵ متهم توزیع مواد مخدر و ۵۷ معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: در حوزه سرقت که یکی از اولویت‌های فراجا و قراگاه مبارزه با سرقت است در این راستا ۷۱ سارق در سطح شرق استان تهران دستگیر و ۱۹ خودرو و ۸ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد و با هماهنگی دستگاه قضائی مقادیر زیادی اموال مسرقه کشف شده تحویل مالباخته‌ها شد.

عزیزی خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه ترافیک داشتیم و توانستیم در این طرح ضمن برخورد با متخلفان در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهر اقدامات خوبی انجام دهیم که دراین رابطه ۱۳۷ دستگاه خودرو و ۳۶ موتور سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام ارشد انتظامی در حوزه سایر جرائم بیان کرد: در این رابطه دو نفر اراذل و اوباش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات جنگی و بیش از ۲۱ هزار قطعه انواع مواد محترقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان سخنان خود با تاکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان مطالبه جدی مردم و مسئولان گفت: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha