• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401120906620
  • خبرنگار : 71496

«جهاد اسلامی گردان‌هایی را در مناطق آماده درگیری در کرانه باختری ایجاد می‌کند»

«جهاد اسلامی گردان‌هایی را در مناطق آماده درگیری در کرانه باختری ایجاد می‌کند»

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، رژیم اشغالگر اسرائیلی باید بداند حمله مقابل حمله و تیر مقابل تیر است و هماهنگی دائمی در محور مقاومت و پیمان قدس وجود دارد.

به گزارش ایسنا، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از عملیات استشهادی غور اردن که در آن یک شهرک‌نشین کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند، به شبکه خبری المیادین گفت: مجری عملیات غور اردن دوباره دست به عملیات زد تا بگوید روحیه جنگندگی هنوز در ملت فلسطین تمام نشده است.

طبق گزارش المیادین، فلسطینی مجری عملیات غور اردن پنج عملیات تیراندازی در همین منطقه اجرا کرده است.

البطش اظهار کرد: جنبش جهاد اسلامی در حال ایجاد گردان‌هایی در مناطق آماده درگیری در کرانه باختری است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه فاش کرد، تلاش‌هایی برای عضوگیری برخی فلسطینی‌ها در یک نیروی امنیتی که در یک کشور عربی آموزش می‌بیند برای ورود به کرانه باختری و ایفای نقش امنیتی در سرکوب مقاومت در دست انجام است.

او افزود: ما در حال حاضر به وظیفه خود در مبارزه عمل می‌کنیم و در این زمان که نیاز به جنگ وجود دارد، اطمینان  داریم که تنها نیستیم و ممکن است عرصه درگیری‌ها گسترش پیدا کنند.

البطش در ادامه گفت: هماهنگی دائمی در محور مقاومت و پیمان قدس وجود دارد و ما پس از نبرد اتحاد میدان‌ها، در وضعیت تکامل و صعود قرار داریم، غزه یکی از میدان‌های مقابله با رژیم اشغالگر است.

این چهره جهاد اسلامی تاکید کرد: تمام کسانی که به نشست العقبه امید داشتند، متوجه خواهند شد که این طرح محکوم به شکست است و طرف اشغالگر باید بفهمد که در مقابل هر حمله‌ای حمله و در مقابل هر تیری تیری وجود دارد و مقاومت می‌تواند بدون هیچ مانعی این نقش را ایفا کند.

او در ادامه توضیح داد: توطئه علیه مساله فلسطین در حال گسترش است و کاری که بن‌گویر (وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) با به حرکت در آوردن اراذل خود در حواره انجام داد، دلیلی بر آن است.

همزمان گروه‌های فلسطینی ضمن تبریک بابت عملیات غور اردن تاکید کردند که این پاسخی عادی و واقعی به جنایات وحشیانه و ددمنشانه‌ای است که دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشین‌هایش در نابلس و حواره مرتکب می‌شوند.

شهرک‌نشین‌های اسرائیلی پس از عملیات اخیر در غور اردن و کشته شدن دو شهرک‌نشین، با حمایت سربازان اسرائیلی بار دیگر به شهرک حواره یورش برده و ده‌ها منزل و خودرو را مقابل چشم نیروهای پلیس اسرائیل آتش زدند.

چهارشنبه گذشته نیز در یورش سربازان اسرائیلی به شهر نابلس و تیراندازی با گلوله واقعی ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۸۰ تن دیگر از آنها زخمی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha