• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401120906254
  • خبرنگار : 30188

7 ابزار بررسی عملکرد و بهبود بازاریابی تبلیغات گوگل

7 ابزار بررسی عملکرد و بهبود بازاریابی تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل، پادشاهی در دنیای تبلیغات؛ دلیل اهمیت تبلیغات گوگل، برتری موتور جستجو گوگل نسبت به سایر موتورهای جستجو خواهد بود. تبلیغات گوگل، دنیایی از امکانات و فرصت‌­ها را برای رشد کسب‌ و کار شما با کمترین هزینه ممکن و بیشترین تأثیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از ادستیتو، تبلیغات گوگل یکی از پیشروترین پلتفرم‌­های تبلیغاتی در دنیای تبلیغات بوده و شما می‌توانید با استفاده از این سرویس تبلیغاتی و خدمات ادستیتو، با هر بودجه­ برای هر نوع محصول و خدمات یک برنامه مناسب تبلیغاتی ایجاد کنید.

تضمینی برای موفقیت در تبلیغات گوگل با 7 ابزار

یکی از گسترده‌ترین پلتفرم تبلیغات پولی مبتنی بر پرداخت به‌ ازای کلیک تبلیغات گوگل است. از این‌ رو بسیاری از کسب‌ و کارها برای جذب بیشتر مشتریان به این پلتفرم رو می‌آورند. اگر به ابزار مناسب دسترسی داشته باشید، بیشتر کارها می‌توانند بهتر و سریع‌تر انجام شوند. اجرای کمپین‌های تبلیغاتی گوگل نیز از این قاعده جدا نیست. اگر از ابزارهای مناسب همچون تبلیغات گوگل (Google ads) استفاده کنید، می‌توانید نتایجی را که از کمپین‌های خود دریافت می‌کنید بهبود ببخشید، از این‌ رو در این مطلب با بهترین ابزار گزارش‌دهی گوگل ادز برای تضمین موفقیت در تبلیغات آشنا می‌شویم.

ابزارهای گزارش‌دهی تبلیغات گوگل ادز

در بسیاری از مواقع نیاز خواهید داشت که نوعی گزارش بر اساس داده‌های تبلیغات گوگل را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود تهیه کنید؛ در نتیجه ابزارهای گزارش‌دهی وجود دارند که به شما در تهیه گزارش‌ها مربوط به تبلیغات گوگل ادز کمک می‌کنند.

ابزار گوگل دیتا استودیو و آنالیز تبلیغات گوگل

گوگل دیتا استودیو (Google Data Studio) یک محصول رایگان از شرکت گوگل است که به شما این امکان را می‌دهد تا داده‌های مربوط به گوگل ادز، گوگل آنالیتیکس و منابع مختلف دیگر را در یک داشبورد ساده برای مطالعه و بررسی دقیق‌تر جمع‌آوری کنید. شایان‌ ذکر است که در این پلتفرم می‌توانید داشبورد شخصی خود را از ابتدا بسازید و یا با یکی از صدها قالب رایگان ارائه‌ شده توسط گوگل و جامعه کاربران این کار را شروع کنید.

ابزار Dimensions؛ از ارکان اصلی گوگل آنالیتیکس

از مهم‌ترین جنبه‌های گوگل آنالیتیکس، ابزار Dimensions است که گزارش‌های از پیش تعریف‌شده‌ای هستند که در گوگل ادز تعبیه شده‌اند. به بیانی ساده‌تر گوگل ادز از تعدادی گزارش ساخته شده است که به‌عنوان Dimensions شناخته می‌شوند. می‌توانید این ابزار گزارش‌دهی را در منوی گزارش‌ها در حساب گوگل ادز خود پیدا کنید.

گزارشگر نینجا و گزارش مستقل از گوگل ادز

ابزار گزارشگر نینجا (Reporting Ninja) تمام آنچه که از یک ابزار گزارش‌دهی تبلیغات PPC از تبلیغات گوگل انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند. به کمک این ابزار می‌توانید گزارش‌های گوگل ادز مستقل ایجاد کنید یا داده‌های گوگل ادز خود را با اطلاعات فیس‌بوک، بینگ و سایر پلتفرم‌ها از این‌ دست ترکیب کنید تا یک گزارش PPC یکپارچه به شما بدهد.

بررسی کیفیت در تبلیغات گوگل

ابزار گزارش‌دهی سویدو در گوگل ادز

ابزار سویدو (Swydo) به شما این امکان را می‌دهد که به‌سرعت گزارش‌های کاملی از ترکیب داده‌های گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس برای خود ایجاد کنید. پلتفرم سویدو، ابزار گزارش‌دهی تبلیغات گوگل مورد علاقه و محبوب بسیاری از مردم است. عمدتاً به این دلیل که استفاده از آن بسیار ساده و آسان است، به تبلیغات در گوگل، گوگل آنالیتیکس و مجموعه‌ای از پلتفرم‌های دیگر متصل می‌شود و می‌تواند گزارش‌هایی با خوانایی بسیار روان تولید کند که داده‌های تمامی این منابع را ترکیب می‌کند.

ابزار گزارش‌دهی ایمپرووادو تبلیغات گوگل

ابزار ایمپرووادو (Improvado) کمی متفاوت‌تر از سایر ابزارهای گزارش‌دهی گوگل ادز و تقریباً به‌ عنوان یک واسطه دیجیتال عمل می‌کند. علاوه بر ارائه داشبوردهای بازاریابی قابل‌ تنظیم خود برای تجسم داده‌های شما، می‌تواند داده‌ها را به ابزارهای تجسمی دیگر از جمله Tableau، Looker و گوگل دیتا استودیو ارسال کند. هدف اصلی پلتفرم ایمپرووادو این است که ابزاری کاملاً انعطاف‌پذیر برای ایجاد گزارش‌های بازاریابی در اختیار شما قرار دهیم.

از جمله امکانات ابزار گزارش‌دهی ایمپرووادو عبارتند از:

  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از ابزارهای تجسم برای ارائه هرگونه گزارش‌
  • سهولت اتصال حساب‌ها و واردکردن داده‌ها
  • سهولت در ساخت گزارش به کمک رابط بصری مناسب
  • سفارشی‌سازی پورتال‌های مشتریان با لوگو و رنگ‌های برند از طریق داشبوردهای برچسب سفید

پلتفرم گزارش‌دهی دیتاباکس

دیتاباکس (Databox) یک ابزار گزارش‌دهی و تصویرسازی است که تمام معیارهای کلیدی موردنیاز یک کسب‌ و کار را در یک مکان جمع‌آوری می‌کند. این ابزار قالب‌های اختصاصی دارد تا به شما در ساخت سریع گزارش‌های گوگل ادز کمک کند. ابزار دیتا باکس یک نمای کلی از معیارهای کلیدی به شما می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا در یک زمینه خاص، مانند ROI یا رقابت کلمات کلیدی، بیشتر متمرکز شوید.

ابزار گزارش‌دهی اد استیج، دریافت گزارش از تبلیغات گوگل

اد استیج (AdStage) یک ابزار گزارش‌دهی برای تبلیغات گوگل ادز است. ابزار اد استیج به شما این امکان را می‌دهد که داشبوردهایی را به‌ منظور گزارش‌دهی با داده‌های مربوط به تبلیغات گوگل ادز و تمام پلتفرم‌های اجتماعی خود ایجاد کنید.

تبلیغات گوگل ادز

کسب سود بیشتر از تبلیغات با بهترین ابزار گزارش‌دهی گوگل ادز

گوگل ادز یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم تبلیغاتی پولی است که کسب‌ و کار شما می‌تواند از آن برای بهتر دیده‌شدن و جذب مشتریان هدف استفاده کند. شما با کمک‌ گرفتن از تبلیغات گوگل می‌توانید، افزایش 100 برابری درآمد در کسب‌ و کار خود را داشته و از رقیبان خود سبقت بگیرید.

با این‌ حال شما برای اندازه‌گیری دقیق مبلغ مورد نیاز برای هزینه تبلیغاتی که منجر سوددهی بیشتر شود، به یک ابزار گزارش‌دهی گوگل ادز برای کمک به تقویت گزارش‌های بازاریابی خود نیاز دارید. از جمله بهترین این ابزارها برای تضمین موفقیت در تبلیغات گوگل می‌توان به اد استیج، دیتاباکس و گوگل دیتا استودیو اشاره کرد. البته برای استفاده بهتر و صحیح از این ابزارها بهتر است از متخصصان و مشاوران ادستیتو نماینده رسمی تبلیغات گوگل در ایران مشاوره رایگان دریافت کرده تا بهترین عملکرد را در کمپین تبلیغاتی خود داشته و بیشترین بازدهی را تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha