• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401120906229
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان خبر داد:

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه نوروز و ماه رمضان 

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه نوروز و ماه رمضان 

ایسنا/اصفهان رئیس اداره تعزیرات شهرستان اردستان گفت: طرح نظارتی نوروز از تاریخ ۸ اسفند هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شده است و به دلیل هم‌زمانی با ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت‌ها تا ۴ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

امید سلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال به دلیل حساسیت‌هایی که برای نظارت بر بازار وجود دارد طرح نظارتی نوروز از تاریخ ۸ اسفند هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شده است و به دلیل هم‌زمانی با ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت‌ها تا ۴ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها، فروشگاه‌های پوشاک و اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و بازارهای روز و شیرینی فروشی‌ها در اولویت بازرسی و نظارت قرار خواهند داشت، افزود: نظارت‌های تعزیرات حکومتی به‌صورت شیفت‌بندی و در قالب اکیپ‌های مشترک با جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان خواهد بود.

رئیس اداره تعزیرات شهرستان اردستان با بیان اینکه هر گونه گران‌فروشی، عدم درج قیمت، تخلفات بهداشتی و عدم صدور فاکتور رصد و نظارت می‌شود، گفت: با توجه به شروع مرحله سوم هوشمندسازی مدیریت یارانه آرد و نان و اختلاف قیمتی که در قیمت آرد یارانه و آزاد وجود دارد شاهد افزایش پرونده‌های تخلف نانواها هستیم که متخلفان این بخش در دو ماه گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

سلامی تصریح کرد: اکنون در جنگی اقتصادی به سر می‌بریم و دشمن سعی دارد مردم را از نظر معیشتی با مشکلاتی روبرو کند که از این رو از دستگاه‌های بازرسی درخواست داریم نظارت و بازرسی‌های خود را به‌صورت جدی و با حساسیت زیادی انجام دهند.

رستوران‌ها بیشترین میزان تخلف را دارند

وی با بیان اینکه انتظار داریم برخورد با متخلفان وگران‌فروشان در بازار جدی و مؤثر باشد تأکید کرد: هر پرونده تخلفی که به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شود بدون هیچ‌گونه مماشاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات و پرونده‌های تشکیل شده مربوط به عدم درج قیمت، گران‌فروشی و موضوعات بهداشتی است، خاطرنشان کرد: رستوران‌ها، قاچاق سوخت و نانوایی‌ها بیشترین میزان تخلفات را در اردستان دارند که باید علت آن توسط دستگاه‌های متولی بررسی شود. البته در این بخش بازرسی‌های بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha