• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401120705186
  • خبرنگار : 71457

رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت عاملان عملیات‌های استشهادی را اعدام کند

رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت عاملان عملیات‌های استشهادی را اعدام کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کمیسیون وزارتی امور قانون‌گذاری تصمیم به تصویب قانون اعدام عاملان عملیات شهادت طلبانه فلسطینی گرفت که این امر بر اساس توافق پیشین با ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در توئیتی اعلام کرد، اکنون قانون مجازات اعدام افرادی را که دست به عملیات علیه اسرائیلی‌ها می‌زنند، در کمیسیون وزارتی امور قانون‌گذاری با مشارکت ایتامار بن گویر تصویب کردیم.

وی افزود: ما به فعالیت خود با تمامی راه‌های امنیتی و عملیاتی و قانون‌گذاری برای بازدارندگی علیه این افراد و حفظ امنیت اسرائیل ادامه خواهیم داد. پاسخ ما به آنها، ضربه زدن به این عاملان عملیات‌ها و عمیق کردن "ریشه‌هایمان در سرزمینمان" است.

در همین حال، بن گویر نیز اعلام کرد: اکنون قانون مجازات اعدام عاملان عملیات‌ها علیه اسرائیلی‌ها را صادر کردیم.

پیشتر روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت از وجود اختلافات در درون دولت اسرائیل میان اعضای حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» و «ایتامار بن گویر»، رهبر حزب راستگرای «قدرت یهود» که سکان وزارت امنیت داخلی را در اختیار دارد، خبر داد.

 یدیعوت آحارونوت افزود: بن گویر تماس‌های تلفنی از مسئولان حزب لیکود و شخصیت‌های دیگر دریافت کرده که در آن از وی خواستند با به تعویق افتادن رای‌گیری در کمیسیون امور قانونگذاری در مورد قانون مجازات اعدام علیه عاملان فلسطینی عملیات‌های شهادت‌طلبانه موافقت کند.
 
این روزنامه نوشت: درخواست حزب لیکود با هدف کاهش تنش و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها پیش از ماه مبارک رمضان انجام شد؛ اما بن گویر با این درخواست مسئولان لیکود مخالفت کرد؛ امری که نشانگر افزایش اختلافات در دولت ائتلافی حاکم بر اسرائیل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۰:۳۷

خداوند نسل شما را صهیونیست ها را از روی زمین بردارد که اینقدر زورگو ومظلوم کش هستید

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۲ ۱۷:۳۰

بعد واسه ما نه به اعدام میگن