• شنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401120603710
  • خبرنگار : 71460

"الماس" منچسترسیتی کیست؟

"الماس" منچسترسیتی کیست؟

پپ گواردیولا با اعلام اینکه فیل فودن الماس این تیم است از بازگشت او به ترکیب تیمش در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، سیتی که پس از آرسنال در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد باید در لیگ برتر با بورنموث بازی کند. شاگردان گواردیولا بعد از توقف برابر ناتینگهام و در ادامه، تساوی در زمین لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا مصمم به بازگشت به روند پیروزی هستند. 

یکی از دلایل افت سیتی در هفته‌های اخیر نبود فیل فودن بوده است. فودن با آسیب دیدگی مچ پا که هنگام بازی برای انگلیس در جام جهانی قطر دچار شد، دست و پنجه نرم کرده است و به دلیل حضور جک گریلیش و ریاض محرز زمان کمی برای بازی داشته است.

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی گفت که فیل فودن بازیکن ۲۲ ساله "الماس" این تیم است و به زودی آماده می شود که در ادامه فصل بدرخشد.

گواردیولا گفت فودن که تنها سه بازی از ۱۰ بازی اخیر سیتی در لیگ برتر رااز ابتدا در ترکیب تیمش شروع کرده است، برای استراحت و بهبودی کامل از مصدومیت نیاز به مدتی استراحت داشت.

سرمربی سیتی در صحبت با یک خبرنگار درباره دلیل بازی نکردن فیل فودن گفت: اگر قصد دارید بگویید من به فیل اعتماد ندارم، این موضوع را فراموش کنید. فیل الماس ماست. من می‌خواهم فیل  با بقیه رقابت کند و خودش را به ترکیب تحمیل کند. او باید شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورد نه اینکه من این جایگاه را به او بدهم. همیشه به او می‌گویم "تو خیلی جوانی و فصل آینده فصل جدیدی است. اگر در این فصل نسبت به فصل قبل کمی افت کنی، این یک روند کاملا طبیعی است و می توانی فصل بعد جبران مافات کنی."

تیم پپ گواردیولا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار دارد. شاگردان گواردیولا در حال حاضر در بهترین حالت خود نیستند زیرا در لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل  لایپزیگ در دیدار رفت به تساوی رسیدند. در حال حاضر، سیتی روی چالش بعدی خود در لیگ برتر یعنی پیشی گرفتن از آرسنال در جدول رده بندی متمرکز شده است. 

منچسترسیتی به دنبال هر سه امتیاز مقابل بورنموث خواهد بود و امیدوار است با شکست احتمالی آرسنال مقابل لستر در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha