• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401120201508
  • خبرنگار : 50187

سردار بایرامی:

کنگره ادبیات پایداری در راستای تقویت آموزش و پژوهش این حوزه تلاش می‌کند

کنگره ادبیات پایداری در راستای تقویت آموزش و پژوهش این حوزه تلاش می‌کند

ایسنا/کرمان رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: کنگره ادبیات پایداری در راستای تقویت حوزه آموزش و پژوهش ادبیات پایداری در کشور تلاش می کند و باید همت زیادی داشته و منابع به ویژه "نامه پایداری" که از دل کنگره بیرون می آید را به حجم انبوه چاپ کرده و به همه اساتید، دانشگاه ها و دانشجویان برسانیم.

سردارعباس بایرامی بعداز ظهر امروز دوم اسفندماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با نشست خبری دهمین کنگره ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردارحاج قاسم سلیمانی و قدردانی از تلاش های مسئولان دانشگاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در برگزاری ادوار کنگره اظهار کرد: آمار مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره ادبیات پایداری امیدوارکننده و نشان دهنده ظرفیت های نهفته در کشور است که با فراخوان ها می توانیم آنها را به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاه به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به اندازه وسع در زمینه پشتیبانی این کار معظم تلاش می کند، افزود: دانشجویان و اساتید دانشگاه هایی که رشته ادبیات پایداری دارند، مشکل اساسی را منابع محکم و متقن در حوزه های پژوهشی و آموزشی عنوان می کنند.

بایرامی تصریح کرد: کنگره ادبیات پایداری در راستای تقویت حوزه آموزش و پژوهش ادبیات پایداری در کشور تلاش می کند و باید همت زیادی داشته و منابع به ویژه "نامه پایداری" که از دل کنگره بیرون می آید را به حجم انبوه چاپ کرده و به همه اساتید، دانشگاه ها و دانشجویان برسانیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بیان کرد: معرفی مقالات و کتاب های برتر حوزه آموزشی و پژوهشی باید انجام شود تا از طریق وزارت علوم و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به همه استان ها و دانشگاه ها ابلاغ شود تا در دسترسی به منابع مشکلی نباشد.

وی اظهار کرد: تقویت کنگره ادبیات پایداری در حوزه رسانه ای و ... نیاز است و باید همه دست به دست هم بدهیم تا در مانایی این فرهنگ عظیم از دریچه دانشگاه، اساتید و دانشجویان موفق باشیم.

همچنین سرهنگ محمود مهدوی فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این نشست گفت: اجلاسیه نهایی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری 10 اسفندماه جاری با حضور میهمانانی از سراسر کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگار می شود.

وی افزود: تعدادی از میهمانان صاحبان مقالات پذیرفته شده هستند که ارائه مقاله در کنگره خواهند داشت.

مهدوی فرد تصریح کرد: همزمان با برگزاری کنگره، دو نمایشگاه از محصولات تولید شده در حوزه دفاع مقدس و عملیات هایی که رزمندگان کرمانی در دفاع مقدس داشته اند، برپا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha