• دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401120100074
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار نجف‌آباد:

«سینما پردیسِ» نجف‌آباد افتتاح می‌شود

«سینما پردیسِ» نجف‌آباد افتتاح می‌شود

ایسنا/اصفهان شهردار نجف‌آباد گفت: سینما پردیسِ این شهر در فرهنگسرای خارون راه‌اندازی شده که اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرهنگسرای خارون نجف‌آباد با زیرساخت‌های متنوع به یک مجموعه متنوع فرهنگی و هنری تبدیل شده که با راه‌اندازی سینما، بخش زیادی از خدمات فراغتی را پاسخ می‌دهد.

وی افزود: این سینما اسفندماه و هم‌زمان با روز ملی و هفته نجف‌آباد در کنار بیش از ۱۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار نجف‌آباد بخشی از بوستان زندگی‏‌، خیابان‌کشی و آسفالت معابر، ساختمان باغ بهشت باغ بانوان، فاز نخست ساختمان باغ ایرانی واقع در بوستان زندگی‏، موزه علم، ساماندهی و تکمیل مجموعه روباز ورزشی رفاهی امام رضا(ع)  فرهنگسرای کوثر، فاز نخست سازه و محوطه المان ورودی غرب نجف‌آباد را از جمله پروژه‌های مورد بهره‌برداری اعلام کرد و گفت: ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای احداث این پروژه‌ها هزینه شده است.

به گفته امامی، علاوه بر بهره‌برداری این پروژه‌ها، امسال عملیات اجرایی بیش از ۱۰ پروژه خدماتی و عمرانی در مناطق مختلف شهر کلنگ زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرداری ۶ هزار میلیارد ریال برای این پروژه‌ها اعتبار پیش‌بینی کرده که با کلنگ زنی آن، شاهد آغاز کار آن خواهیم بود.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه شهروندان در اجرای این پروژه‌ها همکاری داشته‌اند، تصریح کرد: صبر و شکیبایی آنان سرمایه بزرگی برای مدیریت شهری بوده تا سریع‌تر و بدون حاشیه شاهد افتتاح باشیم.

شهردار نجف‌آباد به آزادسازی که برای اجرای پروژه‌ها صورت گرفته اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری برای این کار بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

امامی با بیان اینکه علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها، زیباسازی و اِلمان شهری هم مورد توجه بوده است، یادآور شد: بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای زیباسازی و فضای سبز شهر هزینه شده که جزئی از پروژه‌های مورد بهره‌برداری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha