• یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401113022333
  • خبرنگار : 50256

استاندار آذربایجان‌شرقی:

امیدوارم روند بهره برداری از پروژه‌های عمرانی تبریز تداوم یابد

 امیدوارم روند بهره برداری از پروژه‌های عمرانی تبریز تداوم یابد

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امیدوارم روند بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در شهر تبریز ادامه یافته و توسعه شهر تسریع یابد.

عابدین خرم، یکشنبه 30 بهمن ماه، در حاشیه آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: قیام ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز علیه رژیم پهلوی تاریخ ساز و هویت ساز است. به میمنت این روز اقدامات عمرانی در سطح استان بخصوص در سطح شهر تبریز انجام گرفته و پروژه‌های مختلف بهره برداری می‌شود.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب شهرداری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر بود که توسط شهردار تبریز طرح ایجاد روزشمار برای پروژه‌ها تعیین شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم انتطار داشتند سال ۱۴۰۱ تحول عمرانی در شهر اتفاق بیافتد، گفت: این پنجمین پل است که امسال توسط شهرداری تبریز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و پل رسالت به نام ارگان سپاه پاسداران که همواره در راه خدمت رسانی آماده هستند، نامگذاری می‌شود.

خرم خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز صادق القول و صادق الوعد هستند و جا دارد از زحمات مجموعه شورا و شهرداری تشکر قدردانی کنیم.

شهردار تبریز در این باره اظهار کرد: خداوند را شاکریم که همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) شاهد افتتاح پنجمین تقاطع غیرهمسطح در تبریز هستیم.

یعقوب هوشیار، افزود: این پروژه طی مدت هشت ماه با تلاش شبانه روزی همکاران شهرداری تبریز به بهره برداری رسیده است.

وی با اظهار امیدواری از تاثیر این پروژه در بازگشایی گره ترافیکی این نقطه از شهر، گفت: با توجه به ترافیک و گره ترافیکی حاصل از حجم خودروها در این نقطه، امیدواریم این گره ترافیکی برطرف شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بر اساس وعده ای که به مردم شریف تبریز داده‌ایم، امروز پل رسالت که با نام پل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شده با هدف رفع یکی از گره های ترافیکی جنوب غرب تبریز افتتاح می‌شود.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم تبریز در اجرای این پروژه، اظهار کرد: امیدواریم پل ولایت را به عنوان ششمین تقاطع غیرهمسطح در نیمه شعبان امسال تقدیم شهروندان کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha