• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112620121
  • خبرنگار : 50569

امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی، خلاق و گردشگری

امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی، خلاق و گردشگری

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی، خلاق و گردشگری بین جهاددانشگاهی خراسان رضوی، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی امضاء شد.

حمیدرضا بیدخوری در جلسه امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: موضوع این تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری صنایع‌دستی و محورهای راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات خلاقانه و نوآور در حوزه صنایع‌دستی فرهنگی و خلاق، برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف روزآمدسازی محصولات صنایع‌دستی، طراحی و راه‌اندازی رویداد طراحی بسته‌بندی صنایع‌دستی با هدف مرتفع ساختن نیازهای صادراتی و ارتقاء کیفیت محصولات بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب و پیشینه ارزشمندی که در محدوده چهاراه دکترا، خیابان دانشگاه و سه‌راه ادبیات وجود دارد، مجتمع دکتر شریعتی جهاد دانشگاهی می‌تواند به هاب صنایع نرم فرهنگی مشهد تبدیل شود.

بیدخوری خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر جهاددانشگاهی خراسان رضوی آماده هرگونه همکاری با نهادها، سازمان‌ها و بخش خصوصی بوده و از هرگونه ایده و یا پیشنهادی در این زمینه استقبال می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: ظرفیت موجود در مجتمع دکتر شریعی متعلق به مشهد و استان بوده و هیچگونه دید انحصارگرایانه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی خراسان رضوی با داشتن حوزه‌های دانشجویی متعددی مانند خبرگزاری دانشجویی ایسنا و ایکنا، سازمان دانشجویان و مرکز افکارسنجی دانشجویان، محل حضور و فعالیت دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف است.

بیدخوری اضافه کرد: در همین راستا ما تلاش داریم با توانمندسازی این دانشجویان و شکوفایی استعدادشان بتوانیم آن‌ها را به بازار کار متصل کنیم و این پردیس فناوری و صنایع نرم فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی فرصتی برای دانشجویان و جوانان است تا ایده‌های نوآورانه خود را به بوته آزمایش و تجربه بگذارند و برای اتصال آن به بازار تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha